Gjest Hilde K S Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Fikk til min store skuffelse høre at den minnet mest om en vanlig actionfilm, sukk. Tror nok jeg må se den selvom ! Og nå er det vel ikke så lenge igjen å vente..
Bertha Skrevet 5. april 2003 #2 Skrevet 5. april 2003 Den skal jeg også se, ja Håper det er mye bra musikk også.
Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Jeg og broren min er stor fan av Matrix. Oppfølgeren har vi nå gledet oss i flere år, og forventningene er store. Det virker som en veldig bra film i følge traileren. Visste du at en norsk er med på Spesial effekts teamet til Matrix? Gleder meg som en unge Maja
Ruby Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Uansett hva som sies, så gleder jeg meg vilt til denne filmen! Er absolutt åp MÅ SEES lista.
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Gjett om jeg gleder meg ja! Så den første matrix'en 6-7 ganger... :oops: Den er dritbra. Så selvfølgelig må jeg på reload'en med meg
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #6 Skrevet 27. april 2003 Innlegget er slettet. Vi har regler på dette forumet. Litt vanlig folkeskikk er heller ikke å forakte. Orakel - moderator
Eowyn Skrevet 27. april 2003 #7 Skrevet 27. april 2003 Da behøver du ikke å se den da vettu, "gjest".... :blunke: Enkelt og greit! Så slutt å forsure tråder for de som liker matrix..... :evil:
Gjest Starya Skrevet 27. april 2003 #8 Skrevet 27. april 2003 Å Gud, som jeg geder meg! Den første fikk jeg bare sett på video, har filmen liggende. Ser ikke så ofte på den, må ikke risikere å bli lei.. Den som kommer nå får jeg sett på kino *hurra* for da er jeg "barnløs" en stund. Gleder meg til X-men filmen og, jeg...
Kalas Skrevet 28. april 2003 #9 Skrevet 28. april 2003 Det skal bli så stas! Jeg har lest at spesialeffektene er så fantastiske at ingen kommer til å overgå dem om de prøver aldri så hardt! Tror teamet ble litt sure for at det kom litt mange filmer med copycat-effekter etter ener'n. Så må jeg jo bare si at Keanu er skikkelig pulbar, selv om han er en enkel sjel. Og Carrie-Ann Moss ruler.
Gjest Lady-M Skrevet 29. april 2003 #10 Skrevet 29. april 2003 Det skal bli så stas! Jeg har lest at spesialeffektene er så fantastiske at ingen kommer til å overgå dem om de prøver aldri så hardt! Tror teamet ble litt sure for at det kom litt mange filmer med copycat-effekter etter ener'n. Så må jeg jo bare si at Keanu er skikkelig pulbar' date=' selv om han er en enkel sjel. Og Carrie-Ann Moss ruler. [/quote'] "pulbar" Gleder meg sinnsykt til denne filmen!! Blir så bra!!
Gjest Cruella Skrevet 30. april 2003 #11 Skrevet 30. april 2003 Julaften, nyttårsaften og fødselsdag på en gang! 8) L-B
CeNedra Skrevet 30. april 2003 #12 Skrevet 30. april 2003 gleder meg.... så traileren nettopp og synes noen ting virka teite mens andre ekstremt matrix:)
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2003 #13 Skrevet 1. mai 2003 Lurer på om man må være tidlig ute for å få biletter ? Vi har også Matrix på dvd og den er sett noen ganger. Det er den eneste filmen jeg har blitt så fasinert av at jeg har sett den mer enn to ganger ! Gidder ikke synes det er pinlig en gang. Håper spesialeffektene er så bra som det sies ! Små lysende sjødyr ; mest fantasifulle nicket jeg noensinne har hørt !
Ingeborg Skrevet 1. mai 2003 #14 Skrevet 1. mai 2003 Gleder meg massemassemasse, selv om det skal mye til å toppe åpningsscenen fra den første filmen (der man "fryser" hoppet til Trinity i lufta og roterer bildet)!!!
bare meg 79 Skrevet 6. mai 2003 #15 Skrevet 6. mai 2003 Ta og se her http://whatisthematrix.warnerbros.com/ Spennende, Gleder meg ja kommer jo i mai og i november KUULT JA
Gjest Lady-M Skrevet 7. mai 2003 #17 Skrevet 7. mai 2003 Har kjøpt billetter!! Midt i salen på Collosseum 25. mai!! Juppi!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå