Gjest Fi fi la Belle Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 som barn er det mye enklere å møte nye venner.. jeg bare gikk bort og spurte "skal vi leke" og da fant vi fort ut om det var gøy å leke sammen eller ikke. men hva nå? flere av mine gode venninner har flyttet lengre unna, noen må jeg også ta fly for å besøke. jeg holder kontakten med dem alle per mail og telefon, men jeg savner å møte noen å skravle med på kafe eller gå på shopping sammen med. har fortsatt noen venninner rundt der jeg bor, men siden jeg er i forhold og ikke ute etter å bli med en fyr hjem fra byen mangeler vi felles interesser og samtaleemner.. er det noen som kan komme med tips hvor og hvordan man kan få seg noen nye venner?? er 27, bor i vestfold men jobber i oslo..
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Få deg en hobby der du må gå kurs eller lignende for å lære om den. Fotografering, porselensmaling, salsa etc. Dermed kommer du ut og treffer nye folk.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 har tenkt tanken, men akkurat nå har jeg ikke tid til å sette av en fast kveld i uken. dessuten ønsker jeg å møte folk på min egen alder, og de gangene jeg har gått på feks male kurs har de andre deltakerene vært 30 år eldre enn meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå