Imax Skrevet 3. oktober 2007 #1 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg zappet tilfeldigvis over en episode av The Beckhams, og ble veldig fascinert! Noen som vet hvor og når den går? Tror jeg var på svensk TV4... Hva synes dere? Dama er jo ikke riktig snekra da, men de hadde en morsom greie med en oppblåsbar rabarbara som satt i bilen for å lure paparazziene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Del Skrevet 3. oktober 2007 En oppblåsbar rabarbara?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 3. oktober 2007 #3 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror det kun er en episode. Så den på tv norge. Dama er jo kul jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2007 #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg så også det på tvnorge. Tror var det var 2 episoder eller noe. Hun var jo helt annerledes og var jo ganske kul på en måte. Var ikke så prippen og sur som bildene fremstiller henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. oktober 2007 #5 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror det kun er en episode. Så den på tv norge. Dama er jo kul jo! Syns jeg og. Morsom også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. oktober 2007 #6 Del Skrevet 3. oktober 2007 Var det kun 1 eller 2 episodar? :gråte: Såg fyrste episoden på tvnorge, trur eg. "My trainers are getting døøøørtæi!" Ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå