tattoopia Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 plutselig har guttungen min på 5 mnd begynt å skrike no voldsomt om natta. det er ingenting som fungerer å han kan holde på i gud hjelpe meg en evighet. kjenner at jeg overhodet ikke har lunte i dag. har gått temmelig mange netter nå uten søvn å dette går i allerhøyeste grad utover jenta mi også... ikke vil han ha hverken mat eller drikke å ikke virker det som om han har vondt i magen heller. dette er helt nytt teritoriet for meg... kan ikke erindre at dett NOEN gang har skjedd da jenta mi var liten... tror nesten at jeg legger meg på¨jentungen sitt rom i natt. får jeg ikke noe søvn snart så klikker jeg fullstendig her
Elbereth Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det kan godt være tenner. Du får noe middel på apoteket som du kan smøre på gummene. Det lindrer smertene. Eller kanskje melk ikke er nok for ham lengre og han må få noe fastere føde på kvelden?
la Flaca Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Tenner er det første som slår meg også. Hvis han har jevlig avføring, ikke vond lukt fra halsen, ikke er snørrete slik at det kan være ørebetennelse for eksempel. Lukter det stramt av urinen? I såfall er urinveisinfeksjon en mulighet, men det er usannsynlig. Jeg hadde faktisk prøvd å gi han 125mg paracetamol i kveld, og sett om han sover rolig da. Gjør han fortsatt ikke det er det mulig han faktisk bare har begynt å drømme eller bli engstelig om natta. Eller at han er sulten. Kom nemlig til å tenke på at barn (særlig de som får morsmelk) ofte får en enorm sult rundt 5 mndr. De gjør et hopp i den alderen, og særlig guttene kan bli veldig masete om natta. Kan være lurt å ha i bakhodet, Kanskje begynne med grøt om kvelden dersom du ikke gjør det allerede.
blå Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Vesleblå er 5 mnd. nå, og hun har også begynt å skrike veldig om natta. Men for henne hjelper det med mat da. Har begynt med grøt om kvelden, det hjelper litt. Kjenner føelsen av å være for trøtt......det er grusomt....:o(
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Tenner eller noe annet som gjør vondt. Prøv Dentinox og se om det hjelper. Hvis ikke kan det være noe som plager han. Noen venner hadde en gutt med nakkelåsning som gråt masse masse helt til de skjønte hva det var og fikk ham til kiropraktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå