Gå til innhold

Bra linsebutikker på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Ikke linsebutikken, de sendte faktura uten at jeg fikk det jeg hadde bestilt. Er inne hos Lensway nå, men er mye att og frem der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooops, snek seg med ett punktum for mye... Det riktige er www.lenses4net.no

Gjest _Leela_
Skrevet
ooops, snek seg med ett punktum for mye... Det riktige er www.lenses4net.no

Handla nylig derifra og det gikk problemfritt, fikk linsene etter 2-3 dager med faktura og de var også billigst på min type linser.

Skrevet

Jeg har handla på Lensway.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med minelinser.no

Brukte lensway før, men minelinser blir nesten 50 kroner billigere for min linsetype.

Skrevet

Det finnes mange linsebutikker for nett. Hvilken som er billigst for deg er avhengig av hvilken type linser du bruker. Jeg har sjekket alle jeg vet om og lenses4net er billigst på mine. Rask levering har de også. Og de deler opp pakkene slik at det kommer under 200 per pakke. :)

Skrevet

lenses4net her også. Mine linser er litt spesielle og koster litt på andre nettbutikker, men ikke på lenses4net. Dessuten er de raske og har rask og god kundeservice. Og som nevnt deler de opp sendingen dersom det er mulig å gjøre det for å unngå toll.

Skrevet

Hvor mye betaler man i frakt fra Lenses4net? Det er den eneste butikken jeg har funent som har min type :forvirret:

Skrevet (endret)
Hvor mye betaler man i frakt fra Lenses4net? Det er den eneste butikken jeg har funent som har min type :forvirret:

5 kroner per pakke du kjøper.

Endret av Arkana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...