Gjest Frysepulver Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Ikke linsebutikken, de sendte faktura uten at jeg fikk det jeg hadde bestilt. Er inne hos Lensway nå, men er mye att og frem der...
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 ooops, snek seg med ett punktum for mye... Det riktige er www.lenses4net.no
Gjest _Leela_ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 ooops, snek seg med ett punktum for mye... Det riktige er www.lenses4net.no Handla nylig derifra og det gikk problemfritt, fikk linsene etter 2-3 dager med faktura og de var også billigst på min type linser.
Nicky B Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med minelinser.no Brukte lensway før, men minelinser blir nesten 50 kroner billigere for min linsetype.
Arkana Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Det finnes mange linsebutikker for nett. Hvilken som er billigst for deg er avhengig av hvilken type linser du bruker. Jeg har sjekket alle jeg vet om og lenses4net er billigst på mine. Rask levering har de også. Og de deler opp pakkene slik at det kommer under 200 per pakke.
Annikken Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 lenses4net her også. Mine linser er litt spesielle og koster litt på andre nettbutikker, men ikke på lenses4net. Dessuten er de raske og har rask og god kundeservice. Og som nevnt deler de opp sendingen dersom det er mulig å gjøre det for å unngå toll.
Tuddelidu Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor mye betaler man i frakt fra Lenses4net? Det er den eneste butikken jeg har funent som har min type
Arkana Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hvor mye betaler man i frakt fra Lenses4net? Det er den eneste butikken jeg har funent som har min type 5 kroner per pakke du kjøper. Endret 3. oktober 2007 av Arkana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå