Gjest sjokoladesaus Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Har ingen problem med å få klitorisorgasme, verken alene eller med partner, men har aldri fått vaginalorgasme. Lurer derfor på om det egentlig er noen forskjell på de to? Kjennes de forskjellige eller er det samme følelsen, bare bragt frem på forskjellig måte?
Fiol Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg synes de er ganske forskjellige. Med klitoris blir den mye sterkere, kan nesten være for sterk for meg noen ganger. Vaginalorgasmen synes jeg kan vare litt lenger, men spørs vel mye fra person til person. Den er deilig på en annen måte. Veldig sånn behagelig deilig, er vanskelig å beskrive. Den får jeg bare i misjonærstillingen da. Men for å summere opp så er de ganske forskjellige vil jeg si ja.
Gjest StockDama Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 klitorisorgasmen for meg er rask og sterk. vaginalorgasme er enda sterkere og varer mye lengre.
minemor Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 STOR forskjell... Klittorgasme er intenst der og da, mens den vaginale kan vare og vare og vare.... I vært fall hos meg;) Deilig er begge uansett;)
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Klitorisorgasme er mye svakere hos meg, mens den vaginale varer lengst. Men best er g punkts orgasmen. Den varer lengst
Duracella Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Klitorisorgasme er mye svakere hos meg, mens den vaginale varer lengst. Men best er g punkts orgasmen. Den varer lengst WOW, 3 stk. Finnes det flere?
Gjest milkyway Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Er det ikke en a-punkts også? Den en treffer når en ligger med beina over skuldrene hans? For meg er det sånn: klitorisorgasme: ÅHOOOOI shit det var digg, men kom deg unna meg, ikke rør meg, AU! vaginalorgasme: Stønn og hoi og mer mer mer a-punkt (iallfall det jeg tror det er): SHIT FY altfor godt, stopp, kom deg ut! Nei, forresten ikke stopp! AUNAM!! Au-et kommer av at det er så intenst i can't take it aiaiai. Hvis du skjønner. Jeg er ikke så god på erotiske beskrivelser, så vi fikk ta denne måten, heller.
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Veldig forskjellig. Milkyway beskrev de to første bra synes jeg, sånn kjenner jeg det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå