Gjest Minalina Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har kjøpt meg slike i dag: Støvletter , men er ikke 100 % sikker på om jeg skal beholde dem. Hva synes dere? Er de fine? Tenker å bruke de både på jobb og fritid. De passer fint på foten, og jeg har plass til bukser inni om jeg vil. De virker gode å gå med også.
Gjest G Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 De var kjempefine, og jeg likte alle de liknende støvlettene. Hvor mye koster egentlig ecco-støvletter?
Amused Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes de var kjempefine, ønsker meg sånne selv
løve70 Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes også de var fine Har et par klassiske Ecco støvletter selv, som jeg har brukt kjempemye. Ecco støvletter koster vel ca 12-1500 kroner.
Smørblomsten Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Disse var faktisk veldig fine! Kanskje jeg som har lett og lett burde gå for disse En viktig ting for meg er at de er gode å gå i t/r jobb på asfalt og ikke bare til fine anledninger... Noen andre gode ideer? Må ikke være for høy hæl... Komfort og utseende er det aller viktigste, er villig til å betale ekstra for det. Og at de er tidløse
Gjest antigartner Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Stemmer i med de andre: Fine!! Behold dem
Eføy Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Ja de var veldig fine. Kunne godt tenke meg noe sånt jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå