Gå til innhold

Noen som har prøvd cutrin shampoo?

Gjest Bibbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nettopp tatt i bruk Sensitive Color Shampo og

Sensitive Color Conditioner

Klippet og farget håret mitt nettopp. Etter en gangs vask er håret mykt og glatt. Mild og god shampoo.

Vet ikke hvor du får tak i det på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvordan er den mot hodebunnen?

Tror kanskje de bare selger i butikker da, for jeg har ikke funnet noe jeg heller. Hvor mye betalte du for de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cutrin finnes kun hos frisør ja. Mener å huske at de produktene jeg har sett på har ligget rundt 180 - 250 kr, men jeg kan ta feil. Er en stund siden jeg har sett på priser på disse produktene siden jeg bruker et annet merke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Cutrin Sensitive. Hadde problemer med kløe og irritasjon i hodebunnen. Etter en stund med denne shampoen forsvant dette, og har siden holdt meg til "kvalitets" shampo.

Cutrin fåes kjøpt hos www.balsam.no Tror det er litt billigere der enn til frisører... men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke cutrin på www.balsam.no for jeg letet etter det navnet og ikke sensitiv.. Men det var jo absolutt ikke gale i pris da :) KOster det det samme i butikk?

Jeg har også en litt dumt jobb, fordi jeg begynner å klø som pokker når jeg har vært på jobb, derfor vet jeg egentlig ikke hvilken som funker bra, men nå har jeg hatt fri nesten ei uke og da klør det nesten ikke. Veldig dumt at jobben min får meg til å lkør som et helvete i hue :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...