Gjest Starya Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 For nå er det Phil Collins det gjelder! Altså, sannsynligvis en kjærlighetssang (overraskende nok), og på videoen sitter han og ser på et filmlerret, det er nokså mørkt, og regner/vann renner ned e.l. Det er guttungen som husker den fra absolutt underholdnings retro serie, og nå vil han ha den. Jeg mener jeg vet hva det er slags, men husker ikke tittelen. tror den er fra en film. Så: Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 Kan det være: "Another day in paradise"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 nei, men jeg tror jeg er på sporet... Mener å huske filmen var Buster, så da er det enten groovy kind of love eller two hearts.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. april 2003 #4 Del Skrevet 6. april 2003 Hæ???? Jeg aner ikke, men ble jo bare SÅÅÅÅ nyskjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. april 2003 #5 Del Skrevet 6. april 2003 Against all odds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. april 2003 #6 Del Skrevet 6. april 2003 Evt. Separate Lives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. april 2003 #7 Del Skrevet 7. april 2003 Det er nok "Groovy Kind of Love" som er videoen du snakker om, Starya. I alle fall hvis det er fra "Buster". I videoen kjører Phil en film på et stort lerret, og han var jo med i denne filmen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. april 2003 #8 Del Skrevet 7. april 2003 Siden du snakker om at det regner, så kan det jo også være "I wish it would rain down" eller noe i den duren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya student Skrevet 7. april 2003 #9 Del Skrevet 7. april 2003 Jepp. Det er nok Groovy kind of love. Nå er det bare å overbevise den helsikes sta ungen (hvem har han det fra??) om at det er jeg som har rett denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå