Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Har nå endelig invistert i noen kvalitets-sminkebørster; til øyenskygge og rouge. Men hvordan rengjør dere kostene?
Miel Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Det kommer an på hva de er laget av. Jeg har bare syntetiske børster (synes naturbørster røyter så fælt), og de vasker jeg bare med vanlig håndsåpe eller oppvaskmiddel. Den store pudderkosten min brukes hver eneste dag og blir vasket 1-2 ganger i uken, likevel har den holdt i over to år nå uten å miste så mye som et hår.
Gjest Landra Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Mac har børsterenser. Den bare digger jeg. Har IKKE flere øyenskygge børster siden jeg bare kan vaske av fargen og bruke børsten igjen med det samme.
Mediocre Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vasker dem med shampoo og balsam Samme her! Mac har børsterenser. Den bare digger jeg. Har IKKE flere øyenskygge børster siden jeg bare kan vaske av fargen og bruke børsten igjen med det samme. Hm.. det hørtes ut veldig praktisk ut, og som dårlige nyheter for lommeboka mi. Man vasker børsten uten at den blir våt da? Bare.. renser?
Gjest Landra Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Man vasker børsten uten at den blir våt da? Bare.. renser? Den blir litt våt men hvis du vasker den før du begynner å sminke deg så når tiden er inne for å llegge øyenskyggen så er den helt tør eller så tørker du den forsiktig med håndkle. Dessverre veit jeg ikke hvor mye den kostet, men den er veldig drøy hvis det skulle være noe trøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå