Mann 42 Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Noen av dere som har sett på Discoverys serie "Hooligans"?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Har sett noen av programmene.Det er de der gærningene av noen fotballsuportere mener jeg å huske?
Bønna Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Noen av dere som har sett på Discoverys serie "Hooligans"? Nei, men er du spesielt opptatt av fittefrontens reaksjoner?
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, men er du spesielt opptatt av fittefrontens reaksjoner? Hva mener du med fittefrontens reaksjoner Bønna? :klø: Mener du oss her på KG?
Mann 42 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, men er du spesielt opptatt av fittefrontens reaksjoner? Somebody needs a hug!!
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke sett serien, er det noe interessant?
ATV Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 en gjeng med drittunger som totalt mangler iq og empati. skremende at til og med voksne er med på slikt.
Donpedro Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Litt skeptisk til å lage slike serier, da jeg tror det er status å være med.
Mann 42 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2007 Det ser jo ut til at slåssinga deres er et mål i seg selv. Og forskjellige grupper leter jo hverandre opp for å slåss, eller de rett og slett avtaler tid og sted for en kamp. Før var det stort sett på tørre never, men i de senere år har det blitt mer og mer vanlig med våpen av forskjellige slag, som kniver eller køller. Enkelte ganger sågar skytevåpen.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg hadde tenkt til å se på den, men ble så lei av alle "reklame"innslagene for den før den begynte (it's not about...), så jeg mistet interessen. Får vel prøve å se den hvis den er interessant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå