mumrik Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Min 6 åring skal nå ha sjørøverparty, og da trenger jeg en sjokoladekake med sjørøverskute-form. Hvor finner jeg det? Noen som har en link til en side på internett, eller fine tips til en kokebok med slik oppskrift? Råd til en spesielt fin kake dere har laget selv? Hvordan få til havet, f.eks? Er ingen kake-ekspert, så jeg blir veldig glad for hjelp her!
Lizzee Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Her er det en: Sjørøverskutekake også kan du lage sjørøvermuffins også!!
Grooo Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Denne ble tatt veldig godt i mot! Sjørøverkake
Lizzee Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Denne er kanskje litt enklere.... Men jeg anbefaler virkelig muffinsene i innlegget mitt over altså! De har gjort stor lykke før!!
Lizzee Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Går du inn på denne siden som heter temafest så finner du masse til sjørøver-bursdag. Sabel-shake og Kaptein Kroks Kake også. Synes det er gøy med tema-fester!!!
Kayli Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Åh, så mange fine tips! Har en sjørøver-gutt som fyller 4 år om få strakser, så dette var midt i blinken!
kamela Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Min 6 åring skal nå ha sjørøverparty, og da trenger jeg en sjokoladekake med sjørøverskute-form. Hvor finner jeg det? Noen som har en link til en side på internett, eller fine tips til en kokebok med slik oppskrift? Råd til en spesielt fin kake dere har laget selv? Hvordan få til havet, f.eks? Er ingen kake-ekspert, så jeg blir veldig glad for hjelp her! Frysefolien er vel lyse blå, må være ypperlig som hav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå