Gå til innhold

Høsteferien - hvilke aktiviteter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi på kino - Rottatoille.

I morgen skal vi på Folkemuseet eller Teknisk museum, og på torsdag skal vi på Tusenfryd.

Hva gjør dere med barn under 10 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svømmehall / badeland

bowling

gå tur, ta med f.eks engangsgrill og nyte utelivet

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Godt svar over her. I tillegg går det jo an å spørre barna hva de har lyst til. For mange barn er ikke det viktigste at det må skje noe hele tiden, men at foreldrene har tid til dem. Hva med å bake, lage figurer i trolldeig, male ol? Nå er det jo også en fin tid å gå tur i skogen for å finne kongler, lav ol. som skal brukes til juledekorasjoner nærmere jul. Ta med termos med kakao og noe godt å spise og dere får en flott dag sammen.

Endret av Madeline
Skrevet

Vi har vært og skal flere ganger i ishall for å stå på skøyter. Jeg står sammen med barna.

Ellers skal vi på Rottatouille i morgen ettermiddag sammen med min søster og nevø. Og så er det overnattingsbesøk.

Skrevet

Ut i skog, på fjell og ved sjø. Hver eneste dag :)

Barn er altfor lite ute i den stille og gode naturen syns jeg.

Mye heller en tur i skogen der de får utfolde seg enn på et fullt og bråkete badeland. Selv om det også er skrekkelig morsomt da ;)

Skrevet

Panduro hobby har "høstferiekampanje" hvor du kan komme til butikken å lage (tenge på regner jeg med) et krus for fem kroner.

Skrevet

Her blir det nok kino, tusenfryd, lekeverden og ut på tur, innvitere skolevenner på besøk, bake og lignende. Må vel se om vi får tid til alt og.

Skrevet

I morgen blir det Folkemuseet. Været tillater det...;)

Torsdag blir det Tusenfryd og så skal eldstemann bli med Bestefar på jakt! Den starter visstnok også... elg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...