lillen Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Jeg vet ikke helt i hvilket forum jeg skal ha denne tråden, men jeg prøver her... Jeg er på leting etter sigarettmunnstykker! Det er spesielt til bryllupet (et i en lys garge...), tenkte jeg, men gjerne til andre anledninger også, der jeg vil ha "litt stil over røykingen" (hvis det er mulig... :oops: ) Men problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal lete... Har kun prøvd scorpius, men der hadde de dårlig utvalg! Oslo, Vestfold eller aller helst Trondheim! Hvor?
Gjest Scampi Skrevet 5. april 2003 #2 Skrevet 5. april 2003 En av våre leverandører har sånne, foreslår at du ringer litt rundt til forskjellige kiosker eller spesialforretninger der de selger tobakk og sigarer, så vil du nok finne noe tøft
lillen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2003 Kan du fortelle meg hvilken leverandør det er (hvis du vet) eller hvor du jobber??? PÅ PM!
Gjest Qlio Skrevet 5. april 2003 #4 Skrevet 5. april 2003 Hva med Cigarmakeriet? De har flere butikker i Oslo.......
jordbær Skrevet 5. april 2003 #5 Skrevet 5. april 2003 Jeg vet av en webside med MASSE sigarmunnstykker... Problemet er at *.tk er nede i dag... Finner ikke linken uten en annen side. Skal gi deg linken når jeg finner den!
jordbær Skrevet 7. april 2003 #6 Skrevet 7. april 2003 http://www.thegothicshoppe.com/holders.shtml Der kom endelig siden opp igjen!
lillen Skrevet 7. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2003 Kjempebra side den der... Og masse gaveideer også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå