miss Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Så var det høstferie,her i familien. mannen jobber hele uka,j er hjemme to dager med barna mine,fordi jeg er "heldig" og jobber turnus. Så barna er på sfo 3 dager i høst ferie uka,er er det mye forskjellige aktiviteter. Men hva gjør dere andre?tar foreldrene fri? eller er barna på sfo? Eller har dere besteforeldre som hjelper til og tar barna på en liten høstferie???? Jeg føler vi liksom må finne på litt,så vi har hatt en fjelltur i stålend høst sol,og det er kos!!!!! alle er fornøyde. Min svigermor har ferie hele uka,og ønsker tydelig vis ferie også!!!!! hadde besøk av sine barnebarn på lørdag og j fikk meld dagen etter at hun savnet de,det var så stille etter de dro,så nå hadde hun muligheten hele uka........ men hører ingen ting om overnatting eller besøk,eller å besøke oss,neida og sist vi så henne var 10 august!!!!!! Husker liksom selv fra j var liten at da sov j gjerne hos mine besteforeldre i høstferien,selv om de bare bodde 6 min. unna oss. Hva tenker dere andre og hva gjør dere i høstferien?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå