Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Skrevet 3. april 2002 Jeg vil - jeg vil - hele tiden! I alle fall mer enn 1 gang i uka som er hans greie. Av alle menn i verden - hvorfor skulle ei driftig dame som meg falle for en "1 gang hver lørdag" - fyr? Er ikke det samme å drive på for seg selv heller...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Gjest Anonymous skrev (På 4/3/2002 den 22.16): Jeg vil - jeg vil - hele tiden! I alle fall mer enn 1 gang i uka som er hans greie. Av alle menn i verden - hvorfor skulle ei driftig dame som meg falle for en "1 gang hver lørdag" - fyr? Er ikke det samme å drive på for seg selv heller... Fant du en som klaffet deg bedre? Jeg hadde også en sånn som bare ville ha sex 1 gang i måneden. Det virket som at han likte bedre å funke alene, og hadde litt prestasjonsangst. Han klarte kun å komme under samleie én gang. Ellers måtte han suges/runkes til utløsning. Anonymkode: f6e20...e17
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Finnes sånne damer som vil ha flere ganger i uka? Anonymkode: 9fc70...536 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Finnes sånne damer som vil ha flere ganger i uka? Anonymkode: 9fc70...536 Ja jeg vil ha flere ganger i uka med riktig person 😊 Anonymkode: f6e20...e17 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Ja jeg vil også flere ganger i uken hvis mannen min kan få samlivet vårt til å slutte å handle om promp og hans behov for pga avføring 3 ganger om dagen… vi hadde en helg vi var ute, han ble sjalu og sinna og vi hadde sex flere ganger om dagen fra søndag til tirsdag. Så tok promping og avføring over igjen og tenningen min forsvant Igjen 🤷♀️ Anonymkode: b589f...9f9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja jeg vil også flere ganger i uken hvis mannen min kan få samlivet vårt til å slutte å handle om promp og hans behov for pga avføring 3 ganger om dagen… vi hadde en helg vi var ute, han ble sjalu og sinna og vi hadde sex flere ganger om dagen fra søndag til tirsdag. Så tok promping og avføring over igjen og tenningen min forsvant Igjen 🤷♀️ Anonymkode: b589f...9f9 Har han en sykdom ? Anonymkode: 0963f...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå