Gå til innhold

Et lite hjertesukk!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil - jeg vil - hele tiden! I alle fall mer enn 1 gang i uka som er hans greie.

Av alle menn i verden - hvorfor skulle ei driftig dame som meg falle for en "1 gang hver lørdag" - fyr? Er ikke det samme å drive på for seg selv heller...

• 19 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 4/3/2002 den 22.16):

Jeg vil - jeg vil - hele tiden! I alle fall mer enn 1 gang i uka som er hans greie.

Av alle menn i verden - hvorfor skulle ei driftig dame som meg falle for en "1 gang hver lørdag" - fyr? Er ikke det samme å drive på for seg selv heller...

Fant du en som klaffet deg bedre? Jeg hadde også en sånn som bare ville ha sex 1 gang i måneden. Det virket som at han likte bedre å funke alene, og hadde litt prestasjonsangst. Han klarte kun å komme under samleie én gang. Ellers måtte han suges/runkes til utløsning.

Anonymkode: f6e20...e17

Skrevet

Finnes sånne damer som vil ha flere ganger i uka? 

Anonymkode: 9fc70...536

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Finnes sånne damer som vil ha flere ganger i uka? 

Anonymkode: 9fc70...536

Ja jeg vil ha flere ganger i uka med riktig person 😊

Anonymkode: f6e20...e17

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg vil også flere ganger i uken hvis mannen min kan få samlivet vårt til å slutte å handle om promp og hans behov for pga avføring 3 ganger om dagen… vi hadde en helg vi var ute, han ble sjalu og sinna og vi hadde sex flere ganger om dagen fra søndag til tirsdag. Så tok promping og avføring over igjen og tenningen min forsvant Igjen 🤷‍♀️

Anonymkode: b589f...9f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja jeg vil også flere ganger i uken hvis mannen min kan få samlivet vårt til å slutte å handle om promp og hans behov for pga avføring 3 ganger om dagen… vi hadde en helg vi var ute, han ble sjalu og sinna og vi hadde sex flere ganger om dagen fra søndag til tirsdag. Så tok promping og avføring over igjen og tenningen min forsvant Igjen 🤷‍♀️

Anonymkode: b589f...9f9

Har han en sykdom ?

Anonymkode: 0963f...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...