Gå til innhold

Katten min er en gris

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet

Han dypper potene i vannskåla, går i kattedoen, drar med seg sand( eller rettere sagt en blanding av sand og vann), setter seg i vinduene og kliner dette utover! :sur:

(han ser insekter på utsiden av vinduet og skal ta de)

Jeg må pusse vinduene nesten hver eneste dag og nå begynner jeg å bli lei.

Hvordan få katten til å slutte med å dyppe potene i vannet?

Er vel ikke det enkleste i verden :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må le litt :) Min holder på med nesten det samme. Han går i dusjen først, så oppi kattesanda og trekker det med seg ut. Har lagt ett teppe under doen hans nå sånn at iallefall noe blir sittende på teppet når han hopper ned.

Pusen vår får vannet sitt i en høyt stort vannglass, så han sitter å drikker. Da tråkker han ikke i det. Men mange katter er jo litt sære når det kommer til hva de drikker av da.

Skrevet

Bytt sand til Katteperler, og dere slipper dette problemet!!

Jeg har også en slik "vannkatt" som plasker i vannskåla, ligger i badekaret og drikker av vasken.

Katteperlene er lette å plukke opp, dessuten tar de også bort lukt veldig bra, så sant kassen blir rengjort hver dag.

(Fjerne kattebæsj og røre rundt i perlene, slik at det ikke danner seg kliss i bunnen)

Katteperlene setter seg absolutt ikke i potehårene på samme måte som klumpesand gjør.

Klumpesand + vann= sement, og er også meget ubehagelig for katten om den får det under potene.

Skrevet

Vannkatt..

Måtte bare le litt av ordet vannkatt :ler:

Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet
Bytt sand til Katteperler, og dere slipper dette problemet!!

Jeg har også en slik "vannkatt" som plasker i vannskåla, ligger i badekaret og drikker av vasken.

Katteperlene er lette å plukke opp, dessuten tar de også bort lukt veldig bra, så sant kassen blir rengjort hver dag.

(Fjerne kattebæsj og røre rundt i perlene, slik at det ikke danner seg kliss i bunnen)

Katteperlene setter seg absolutt ikke i potehårene på samme måte som klumpesand gjør.

Klumpesand + vann= sement, og er også meget ubehagelig for katten om den får det under potene.

Takk for svar :)

Dette skal jeg prøve.

Skrevet
Vannkatt..

Måtte bare le litt av ordet vannkatt :ler:

Innekatt, utekatt og vannkatt :fnise:

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg har dusjekatter :sur: De skal alltid hyle om å få dusje om morran, når de er ferdig, drasser de skitne poter på doringen og oppi vasken! Jeg ser det nok, at de har vært der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...