nelly Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Hei. Lurte på om dere har bestemt hvor dere skal sove natten før dagen?? Skal dere tilbringe den sammen eller hver for dere??
Kaktus Skrevet 5. april 2003 #2 Skrevet 5. april 2003 Hver for oss! Jeg skal være hjemme hos foreldrene mine med mor og søster, mens han skal være hos forloveren sin. 10. mai 2003
14062003 Skrevet 5. april 2003 #3 Skrevet 5. april 2003 Hei. Lurte på om dere har bestemt hvor dere skal sove natten før dagen?? Skal dere tilbringe den sammen eller hver for dere?? Min kjæres forlover sa det veldig tidlig at han og min kjære skulle kose seg den kvelden og natten. Så da var det avgjort: han hos sin forlover og jeg hjemme med min forlover. Vi trenger plassen til kjolene - og et ungefritt sted (hans forlover har to barn). De firbente skal naboene ta seg av - det første jeg må gjøre den dagen er å vaske dem ut av huset. Hans mor er dødelig fornærmet over at han ikke blir igjen hjemme (hans barndomshjem) og jeg dro vekk. Men vi får leve med det. Vi ønsker begge å tilbringe denne tiden med våre forlovere. For meg er det også meget upraktisk å være 5-6 mil fra frisøren, 9 mil hjemmefra og 10 mil fra kirken.
Gjest Tex Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 Min elskede skal antakelig være hjemme mens jeg skal sove hos forloveren min. Skulle helst ha tilbragt natten hjemme hos mine foreldre men der blir det fullt av tilreisende gjester og jeg har liksom ikke lyst å bo der sammen med dem.... Men hver for oss blir vi i alle fall...
Prada Skrevet 6. april 2003 #5 Skrevet 6. april 2003 Vi sover nok sammen, slik som vi gjør hver natt nå. Tror det vil bli enda mer skummelt og mer søvnløst om jeg ikke har min kjære å krype inn til. Vi forlater hverandre før frokost. Vi skal ha festen på et hotell, og vi kommer dit dagen før bryllupet (det er langt fra der vi bor). Skal vi sove hver for oss må vi betale for to rom - men vi hadde nok tatt oss råd til det hvis det var veldig viktig for oss. Men vi har sovet sammen så lenge, og vil heller ligge og glede oss sammen den siste kvelden.
monja Skrevet 6. april 2003 #6 Skrevet 6. april 2003 Jeg skal sove hos forloveren min, han hos sin.......blir sikkert nervepirende den natta kan jeg tro....
'Lilly' Skrevet 6. april 2003 #7 Skrevet 6. april 2003 Jeg skal reise hjem til mine foreldre og sove der, fordi det er nærmere kirken, og jeg skal selv ordne både hår og sminke. Jeg skal altså ikke til noen frisør eller sminkør denne dagen. Min kjære skal jo ikke se meg i "utstyret", så det mest praktiske var å tilbringe natten der. Min kjære tilbringer natten i vårt hus som ligger 40 min. biltur fra kirken. Hans foreldre kommer nedover (de bor 2,5 time unna) og overnatter i huset. ALTSÅ dette gjør vi av praktiske årsaker. Det kommer til å bli veldig rart, da vi bare har sovet fra hverandre 2-3 netter på 3-4 år............. HJELP!!
starie Skrevet 6. april 2003 #8 Skrevet 6. april 2003 Nå skal ikke jeg gifte meg da, men jeg tror jeg ville ha sovet sammen med foreldre eller forlover kvelden før. Det blir jo ekstra spennende når man ser hverandre i kirken da :D
Tvilling76 Skrevet 7. april 2003 #9 Skrevet 7. april 2003 Han sover hjemme, og jeg hos mamma eller min forlover...
Nikki Skrevet 7. april 2003 #10 Skrevet 7. april 2003 Vi har bestemt oss for å sove sammen. Det var min kjæres ønske og jeg synes det er tryggere å sove i hans armer enn alene dagen før dagen. Vi skal spise frokost sammen før vi skilles.
Sommerbruden Skrevet 7. april 2003 #11 Skrevet 7. april 2003 Jeg skal sove hos mine foreldre. Han får besøk av forloveren sin og sover hjemme.
zeta5 Skrevet 7. april 2003 #12 Skrevet 7. april 2003 Hei ! Vi sover sammen :D Har snakket litt frem og tilbake om det..men har bestemt oss nå. Jeg kommer til å være så søvnløs og nervøs at uten hans armer da....blir det ihvertfall ille ! Vi skal holde bryllupet langt fa der vi bor og overnatter siste natt hos min mamma. Vil ikke jage han ut på hotel heller !
viwi Skrevet 7. april 2003 #13 Skrevet 7. april 2003 Nå skal ikke jeg gifte meg da' date=' men jeg tror jeg ville ha sovet sammen med foreldre eller forlover kvelden før. Det blir jo ekstra spennende når man ser hverandre i kirken da :D[/quote'] Vil bare si at vi sov sammen natta før- mye pga av praktiske årsaker men også fordi vi ville- og jeg syns ikke det ble mindre spennende av den grunn. Jeg sto opp lenge før han og ble kjørt til frisøren. Og jeg var kjempespent på å se han 6 timer etterpå...
Kolibri Skrevet 7. april 2003 #14 Skrevet 7. april 2003 Vi skal sove sammen natta før og spise en hyggelig frokost sammen før vi skal være hver for oss og pynte oss. Hadde følt det helt unaturlig å ikke gjøre det sånn!
Arwen Skrevet 7. april 2003 #15 Skrevet 7. april 2003 Kommer sikkert til å sove hos foreldrene mine hvis ikke de tilfeldigvis skulle finne på å flytte veldig langt unna før vi gifter oss. Kjæresten kommer sikkert til å sove i vår leilighet sammen med sin forlover (høres nesten litt "ekkelt ut" )
meta Skrevet 7. april 2003 #16 Skrevet 7. april 2003 Vi har mange tilreisende gjester og skal ha fest hos oss dagen før så vi kommer til å sove sammen. Blir litt rart om en av oss skal stikke av fra festen bare for å sove et annet sted. Dessuten er forloveren min student og bor på et knøttlite rom i bofellesskap, så jeg har ikke lyst til å bakse med slør og kjole der..
Lady79 Skrevet 7. april 2003 #17 Skrevet 7. april 2003 heissann!! vi skal tilbringe natten sammen.....og det skal bli deilig... jeg kunne ikke tenkt meg å være borte fra han den natten... men det er jo mine/våre følelser....alle må få gjøre det de syns er riktig!! JIPPI!!!!!!BARE 2 MND IGJEN!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
it Skrevet 7. april 2003 #18 Skrevet 7. april 2003 Siden vi skal ha bryllup på et hotell et stykke unna der vi bor og alle gjester er tilreisende så skal vi sove sammen på hotellet. Nesten alle gjester kommer på fredag og blir til søndag og det samme gjelder for oss. Det føles også riktig og har ingen ønsker om at vi ikke skal sove sammen.
brum Skrevet 7. april 2003 #19 Skrevet 7. april 2003 Vi skal være hver for oss. Jeg skal være hjemme og samboer skal hjem til foreldrene sine.
gleder meg! Skrevet 8. april 2003 #20 Skrevet 8. april 2003 Vi skal sove sammen, og spise frokost... Før vi drar for å ordne oss på forskjellige kanter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå