Amelie Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Har funnet ut at jeg trives best i den virkelige verden, og er sakte på vei tilbake til "the real life"... Amelie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #2 Skrevet 5. april 2003 Ha det Godt! Minnie PS: Hvor fant du den avataren?
Gjest care Skrevet 5. april 2003 #3 Skrevet 5. april 2003 Minni, du kan jo bare ta bilde hennes ved å høyreklikke på det, kan du ikke?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #6 Skrevet 5. april 2003 Jeg lurte bare om avataren kom fra en side med lignende bilder. Hun tok den vekk nå. Minnie
Kreps Skrevet 5. april 2003 #8 Skrevet 5. april 2003 Fikk du den da? :-? Jeg likte den selv, og kopierte den for en tid siden. :oops: burde vel spurt først. (skulle bruke den i en annen sammenheng da)
Amelie Skrevet 28. april 2003 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2003 Ehhh... Hei alle sammen! Titta ikke innom før nå jeg! Takk for hilsen fra Minnie og Perser, og til dere som lurte; søk på images på google.com med søkeordet Amelie så finner dere meg der (og mange andre Amelier også)! Så enkelt som bare det... Veit ikke helt om jeg gidder å irritere meg over at avskjedstråden min ble brukt som en heller føleseskald diskusjon om en avatar... *litt såra og vonbroten* Ellers må jeg jo innrømme at det er koselig å være innom KG en gang i blant ------- Amelie
Gjest Embla s Skrevet 29. april 2003 #11 Skrevet 29. april 2003 Har funnet ut at jeg trives best i den virkelige verden, og er sakte på vei tilbake til "the real life"... Amelie Kan du ikke delta begge steder da? uansett: ha det fint (du kan jo titte innom i ny og ne...)
Amelie Skrevet 30. april 2003 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2003 Tja... Kanskje det ikke var så værst her likevel?! Pytt, pytt. "It's a woman's right to change her mind!" Ameliesomikkeklareråbestemmesegfornoentingfortiden :D
Gjest Embla s Skrevet 1. mai 2003 #14 Skrevet 1. mai 2003 "It's a woman's right to change her mind!" :D Det har du fullstendig rett i!! Godt å ha deg tilbake!
Midnattsol Skrevet 1. mai 2003 #15 Skrevet 1. mai 2003 Velkommen tilbake da. Selv om du var vel aldri helt vekke herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå