Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre måneder siden bestilte jeg noen møbler, bl.a ny seng til barnet mitt, fra en landsdekkende møbelkjede som har en butikk i nabobyen. De leverer ofte møbler til byen jeg bor i, og jeg regnet med å få møblene etter 4-6 uker.

Nå har det altså gått 3 måneder, og jeg begynner å bli :kjefte:

Det siste jeg hørte fra dem var at jeg skulle få dem i løpet av denne uka, men jeg tviler litt på om de kommer...

Så: Kan jeg ringe dem og si at jeg ikke vil ha møblene likevel om jeg ikke hører noe fra dem denne uka?

Jeg bestilte over telefon, har ikke mottatt noen skriftlig ordrebekreftelse, så de kan strengt tatt ikke bevise at jeg i det hele tatt har bestilt noe fra dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut med Forbrukerrådet, men jeg vil si at dette er "vesentlig mislighold" og at du kan gjøre som du foreslår. Har du ikke betalt noe i forskudd har du i hvert fall ingenting å tape på å si at du ikke vil ha møblene.

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...