Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 For tre måneder siden bestilte jeg noen møbler, bl.a ny seng til barnet mitt, fra en landsdekkende møbelkjede som har en butikk i nabobyen. De leverer ofte møbler til byen jeg bor i, og jeg regnet med å få møblene etter 4-6 uker. Nå har det altså gått 3 måneder, og jeg begynner å bli Det siste jeg hørte fra dem var at jeg skulle få dem i løpet av denne uka, men jeg tviler litt på om de kommer... Så: Kan jeg ringe dem og si at jeg ikke vil ha møblene likevel om jeg ikke hører noe fra dem denne uka? Jeg bestilte over telefon, har ikke mottatt noen skriftlig ordrebekreftelse, så de kan strengt tatt ikke bevise at jeg i det hele tatt har bestilt noe fra dem.
Gjest HB Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Sjekk ut med Forbrukerrådet, men jeg vil si at dette er "vesentlig mislighold" og at du kan gjøre som du foreslår. Har du ikke betalt noe i forskudd har du i hvert fall ingenting å tape på å si at du ikke vil ha møblene. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå