Wonders Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Min venninde har lett lenge etter kjole, 2 år! Brudepiken, hennes trofaste venninde, var nesten på randen av utmattelse i sommer. Endelig kom beskjeden, hun hadde funnet rette stedet, og rette kjolen. Hun hadde fått oppriktig tilbakemeldinger, og ble fulgt godt opp hele veien, og var helt forundret over den gode hjelpen hun hadde fått. Og jeg gir nå gladmeldingen videre. Lykke til til dere kjole-løse. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har meget uheldige erfaringer med Kristins brudesalong
Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje det har med dagsformen til de som jobber der? Uheldig hvis det er sånn, en bør kunne forholde seg profesjonell selv på en dårlig dag. Men mennesker er ikke maskiner. Hvordan er utvalget på enklere kjoler på Kristins brudesalong? Syns det er mye mer utvalg på litt enklere stiler i utenlandske brudekataloger. I Norge er det prinsessekjolene som gjerlder. Jøsses, de er vakre! Men det er ikke alle som passer inn i slike, ei heller som skal ha selskap som passer til en så pyntet brud. Syns kjolene til Iselin Engan (designerspirene) er så vakre, mye stoff, men stoffet er tynt og har fint fall. Samt nydelige draperinger. Hun bruker vel mye chiffong. (Hjelp, hvordan skrives det?)
*Lollipop* Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) .. Endret 3. april 2008 av Tassie
Gjest Gjest_maibrud_* Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kjøpte kjolen min hos Kristins i dag. Er strålende fornøyd med all hjelp og tips jeg har fått der. Jeg har vært innom 6 butikker i oslo og drammen området. Kun 2 butikker har gitt meg følelsen av at de er 100% dedikert til å finne den perfekte kjolen for meg. Kristins og Eden brud på grunerløkka. Resterende butikker virket mer opptatt av hva å selge det som var in i øyeblikket enn å se ann hvilket snitt som så bra ut på min kropp. Begge gangene jeg var hos Kristins og de 2 gangene jeg var innom Eden Brud var det på impuls uten prøvetime. Følte meg alltid velkommen.
Wonders Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Gjest_Celia_* , min venninde syntes det var veldig bra. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har bare funnet et par enkle kjoler de to gangene jeg var der, og servicen den var VELDIG dårlig. Jeg fant min enkle kjole hos Unik Brudesalong til slutt og de kan virkelig dette med service i motsettning til Kristins.
levity Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 første gangen jeg giftet meg kjøpte jeg kjole derfra. hun som hjalp meg gikk et par runder rundt meg, så sa hun "jeg vet hvilken kjole du bør velge, så jeg henter den - og naturligvis alle andre du har lyst til å prøve". Jeg brukte en times tid på å prøve noen andre, men ingen passet meg bedre enn den hun plukket ut til meg nå skal jeg gifte meg igjen, og vet hvor jeg skal gå
Gjest veldig skuffet Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 De var veldig hyggelige, hjelpsomme og koselige helt til de forsto at jeg ikke kom til å kjøpe den første og beste, da ble de tverre, sure og uhjelpsomme. Derfor endte jeg opp med å prøve kjolen der med bestille den gjennom noen andre, jeg gidder i alle fall ikke å betale for elendig service.
Batseba Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg var veldig fornøyd med kjolen min da jeg kjøpte hos Kristins. Men det ble en kortvarig glede. Hadde med meg masse bilder av kjoler jeg likte.. Endte opp med en helt annen.. Fikk bare prøve en kjole som var noe i den stilen jeg hadde vist bilder av.. Mens jeg står og prøver er ikke jeg mest kritisk, skal jeg innrømme. Men nettopp derfor var det ekstra viktig for meg at de visste hva slags kjoler jeg likte.. Angrer veldig på valget av kjole. Men kan jo ikke gjøre noe med det. Kjolen koster mye, og jeg er pent nødt til å bruke en kjole jeg ikke er fornøyd med. HAdde Jeg fått mer service underveis, hadde jeg kansje funnet noe jeg ikke angret på enda.
Honey Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skal dit å prøve brudekjoler snart. Gifter meg ikke før om 11 mnd, så jeg synes det litt tidlig å bestemme seg pga slanking og sånt. Håper virkelig at de er tålmodige, for jeg kommer ikke til å handle brudekjole på impuls bare for at de skal være fornøyde. Men jeg pratet med de på telefonen og hun de var meget hyggelige og imøtekommende. Jeg skal i alle fall møte opp med et åpent sinn.
Wonders Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2007 Jeg fikk se kjolen, å fytti katta så fin! Helt til ei bekjent utbrøt: "HA, den er helt lik min veninnes, hun giftet seg i sommer, heeeelt lik asså." , så teit å si... Alle vil jo ha en kjole som er spesiel , personlig og helt nydelig. Ikke alle er servicemennesker. Kjole kan bli hett tema! 1
Lillemor76 Skrevet 31. desember 2007 #13 Skrevet 31. desember 2007 Min venninde har lett lenge etter kjole, 2 år! Brudepiken, hennes trofaste venninde, var nesten på randen av utmattelse i sommer. Endelig kom beskjeden, hun hadde funnet rette stedet, og rette kjolen. Hun hadde fått oppriktig tilbakemeldinger, og ble fulgt godt opp hele veien, og var helt forundret over den gode hjelpen hun hadde fått. Og jeg gir nå gladmeldingen videre. Lykke til til dere kjole-løse. Jeg har SUPERBRA erfaringer fra Kristins brudesalong. Veldig koselig personale, som er hyggelige på en naturlig måte, og som ga meg veldig ærlige tilbakemeldinger. de var tålmodige og alt var bra. KJøpte kjole der også! så forøvrig også på kjoler på andre steder, og et sted jeg IKKE var spesielt imponert over, var agape i Oslo. Hun som betjente meg viste meg helt utrolig rare kjoler, og sa at alt var nyyyydelig - selv om jeg selv kunne se at det virkelig ikke var pent. De var også altfor overivrige på å selge meg alt mulig annet enn kjole, og det synes jeg passet veldig dårlig - tatt i betraktning at jeg fremdeles ikke hadde funnet noen kjole... accesoirer kjøper man da etter kjolen liksom...
Kalorina Skrevet 31. desember 2007 #14 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har meget uheldige erfaringer med Kristins brudesalong samme her
frk_fantasy Skrevet 21. november 2010 #15 Skrevet 21. november 2010 Gammel tråd, men jeg tar den opp litt igjen Noen andre som har gode/dårlige erfaringer med Kristins? Har nemlig vurdert å ta turen dit, og så har jeg ei venninne som er SUPER-fornøyd med servicen (de fant fram drømmekjolen hennes, og skjønte hva hun ville ha), og så har jeg ei venninne som syntes det var elendig service der.. Og er det dyrere å kjøpe kjole i Oslo enn å dra et par timer utenfor storbyen? Eller er kjoleprisene de samme?
Lilacs Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 Jeg var innom 3 ganger før jeg kjøpte kjolen min og var like heldig med hjelpen hver eneste gang Den ene gangen gikk vi også en halvtime etter stengetid (merket vi når vi kom i bilen) og det var ingen som ga oss inntrykk av det. Har en svigerinne og et par venninner som har endt opp med å kjøpe der også og de er alle veldig fornøyde. Solgunns i Lillestrøm derimot
Sunshine Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Jeg var også veldig uheldig med min prøvetime der. Jeg tror det varierer veldig i forhold til hvilken selger man får hjelp av for jeg kjenner mange som har vært fornøyde.
Wonders Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 15. desember 2010 har oxo lurt på om det er billigere lenger uti huttiheita... 1
Gjest Tigress Skrevet 15. desember 2010 #19 Skrevet 15. desember 2010 Og er det dyrere å kjøpe kjole i Oslo enn å dra et par timer utenfor storbyen? Eller er kjoleprisene de samme? Eit par timar utanfor Oslo - er det Lillestrøm du pratar om no? Eg minnar om at det tek heile 12 minutt med tog frå Oslo S til Lillestrøm...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #20 Skrevet 15. desember 2010 Jeg fikk se kjolen, å fytti katta så fin! Helt til ei bekjent utbrøt: "HA, den er helt lik min veninnes, hun giftet seg i sommer, heeeelt lik asså." , så teit å si... Alle vil jo ha en kjole som er spesiel , personlig og helt nydelig. Ikke alle er servicemennesker. Kjole kan bli hett tema! Tviler ikke på at den kjolen du fikk se er flott, fordi du liker jo bare store prinsessete bløtkake kjoler (jo mer pynt på de, jo finere kjole blir i dine øyne)! Slike puffete kjoler er det massevis av og de finnes i tusentall på både finn.no og i butikker! Ikke rart at du og bruden fikk høre: "HA, den er helt lik min veninnes" HA-ha-ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå