Gjest Deception Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg bruker normalt sett Biotherm Deo Pure, men egentlig liker ikke huden under armene mine noen som helst deodoranter, og jeg blir tørr og sår av det aller meste; parfymert eller ikke, med eller uten aluminium osv. Biotherm tolererer jeg så vidt, men jeg vurderer nå å teste ut enten Clarins eller Lancome, og da kanskje deodorantkremene? Er det noen som har prøvd en eller flere deoer fra disse merkene, og kan gi meg litt innspill. Jeg er ingen storsvetter, så akkurat det er ikke så nøye.
Gjest nextlife Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Bruker deodorantcremen fra Clarins, den er veldig lett å påføre, smitter ikke, men jeg synes lukta er i meste laget.
kitekatt Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg bruker og Clarins sin. Liker den veldig godt. Fungerer bra, god lukt. Eneste er at jeg synes den påfører litt mye om gangen...men jeg liker at roll on'en påfører lite i slengen, og alle er jo ikke som meg Bortsett fra det er den kjempefin! Edit: Altså det er roll on jeg bruker fra Clarins, ikke kremen Endret 2. oktober 2007 av kitekatt
Betsy Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Synes deo'en fra Clarins er helt nydelig! *Avhengig* Kjøpt Biotherm sin en gang, men den ble fort gitt bort til min søster.
Gjest Deception Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk for feedback! Jeg tror nesten jeg må lukte på Clarins sin, i hvertfall. Jeg liker lukta på Moisture Rich Bodylotion derfra, i hvertfall.
kitekatt Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk for feedback! Jeg tror nesten jeg må lukte på Clarins sin, i hvertfall. Jeg liker lukta på Moisture Rich Bodylotion derfra, i hvertfall. Den lukter omtrent som kremene fra Clarins...rent, litt såpeaktig Jeg synes ikek den lukter veldig sterkt, mer helt passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå