Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Gjest Høymann
Skrevet

Om noen vurdere å spille igjen så har du muligheten for å få 12mnd spilletid for 180.- :P

Har en veldig god venn på skype ^^

Annual pass for meg kosta 200 kroner :D

Send PM om du er interessert.

• 1 måned senere...
Skrevet

JAAAAAA

Men jeg må opp kl 5 i morra tidli, så det får vente. SUKK!

Skrevet

Awww...

Jeg skal ingenting i morgen, hurra! :danse:

Vet ikke om jeg gidder å lage meg en panda/monk med det første da, vil heller levle til 90 med min undead rogue!

Noen flere som holder til på Argent Dawn-serveren?

Skrevet

Jeg har oppgradert og ingen store planer i morgen. Tror det blir paladinlevling før panda.

Skrevet

Grafikken har blitt veldig inkonsekvent nå, må jeg si :ler: Hadde vært kult om de oppdaterte de gamle rasene, så de får samme kvalitet som de nye.

Skrevet

WoW er noe som aldri skal på maskinen min igjen. Er jo blitt dumbed down sånn at tilbakestående folk skal kunne føle at de klarer noe i spillet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har spilt masse panda monk på BETAen jeg, så tørsten min der er slukket. Så jeg skal også lvle mainen først. :>

Skrevet

Energydrikker kjøpt inn. Skal sove litt nå, så logge på litt før midnatt og gjøre klar lvling gruppa i guilden. Realm first lvl 90 mage, Ohyeh :P *føle seg som ubergeek*

• Liker 2
Skrevet

WoW er noe som aldri skal på maskinen min igjen. Er jo blitt dumbed down sånn at tilbakestående folk skal kunne føle at de klarer noe i spillet.

Det tar nå fortsatt litt tid før bossene går ned på heroic mode for de fleste...

Skrevet

Jeg får nok ikke spilt noe mye fremover. Er vel første expansion hvor jeg ikke har tatt fri eller har studert på fulltid. Og jeg er ikke så veldig lei meg heller egentlig. Er jeg i ferd med å bli voksen? :<

Skrevet

Bestilte CE, men de greide å fucke opp bestillinga så får den i morra, men lider ingen nød for å si det sånn! Jeg kan levle pet battles jeg ;)

Skrevet

Hele verden er død jo.. typisk blizz. klarer ikke få det til.

Skrevet

Dette gidder jeg ikke. Går og legger meg. Kanskje det blir litt bedre i morgen tidlig. Heldigvis fri :)

Skrevet

På min server funker det ganske ok, bortsett fra at det er så folksomt at det er umulig å få noen kills :P

Skrevet

Ikke noe problem på min server heller, og den er medium populated.. Ble aldri noe problem heller, litt vanskelig å få kills, men de plukket kjapt opp mulighete for å lage grupper og dermed gjøre det kjappere :)

Skrevet

Ble nettopp logget ut helt plutselig, og nå er alle karakterene mine borte..... :overrasket:

Skrevet (endret)

WoW var dumma ned allerede da det blei gitt ut, i forhold til andre spill i den sjangeren, på den tiden. Det har alltid vært et spill som skulle være lett nok til at Blizzard kunne få et stort marked.

Endret av Yme
  • Liker 1
Skrevet

Ble nettopp logget ut helt plutselig, og nå er alle karakterene mine borte..... :overrasket:

Da har du vært uforsiktig med kontoen din. Mulig du har en keylogger eller noe på dataen din... En eller annen har kommet seg inn, tatt alle tingene dine, og sletta figurene. Du får sende mail til Blizzard, så kanskje de får fiksa det, og skaff deg en sånn passordbrikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...