Gjest Skrevet 23. mai 2012 #681 Skrevet 23. mai 2012 Her går det bare i MoP betaen om dagen! Spiller på samboerns konto ettersom han har blitt borte i Diablo så stor koser meg! Gleder meg ufattelig mye til alt som kommer!
Ludella Skrevet 23. mai 2012 #682 Skrevet 23. mai 2012 Ja.... Gud jeg spiller det lol. And I liek love it n stuff.
hermoine Skrevet 13. juli 2012 #683 Skrevet 13. juli 2012 (endret) Æsj, tok dråpa idag. Vet ikke om jeg gidder wow mer Orker ikke styre med å søke meg inn i raid guild, TS og vent er uansett sperra på hybelen der jeg bor (har bedt dem fikse det men de klarer det ikke), så ingen som vil ha meg da! Så jeg er med i sånn LFR greier da.. var med i dag på shamanen min, tenkte jeg skulle heale. Så jeg sto der da, og spamheala folk som mista 1000 HP 1 gang pr min. Gørr kjedelig. Gadd ikke, så jeg bytta til enhancement. Så slapp jeg hvertfall stå å være afk hele fighten. Det gikk greit, de andre healerne klarte seg helt fint. Selvfølgelig begynte folk å prate om at de måtte kicke meg, fordi jeg queua som healer men gikk dps. "Jeg kan gå tilbake til resto hvis dere vil," sa jeg "Men jeg kommer til å gjøre kanskje 1000 HPS for det er ingenting å heale med 6 healere!" Og de babla videre "omg kick shammy" "hallo, jeg KAN gå resto hvis dere vil. NULL PROBLEM!" og skal til å skrifte til resto, meeen blir kicka. De babla samtidig om å kicke de med minst dps, de som var afk og alt sånn... DRITT LEI SMÅUNGER!! huff.... var så mye bedre med en voksen guild da jeg kunne raide før... Men selvfølgelig ble den infisert av barnslige drittunger den og, og guild-leader fikk fnatt, logget rett av og kom aldri på igjen. Endret 13. juli 2012 av hermoine 1
-Jiinxs- Skrevet 14. juli 2012 #684 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Du får prøve ut Rift istedenfor da. Mindre unger og flere voksne mennesker der, og tror ikke du ville ha truffet på lignende tilfelle der. Om du vil prøve det ut, så hadde det vært flott hvis jeg fikk lov å bruke 'Acend-a-Friend' Endret 14. juli 2012 av -Leon-
hermoine Skrevet 15. juli 2012 #685 Skrevet 15. juli 2012 Du får prøve ut Rift istedenfor da. Mindre unger og flere voksne mennesker der, og tror ikke du ville ha truffet på lignende tilfelle der. Om du vil prøve det ut, så hadde det vært flott hvis jeg fikk lov å bruke 'Acend-a-Friend' ja trur det er på tide å prøve et nytt spill Har hørt om rift, kanskje jeg skal sjekke det ut ;D eller aion. Prøvde det en gang og. Må få med typen på det først da, vi pleier å spille wow sammen, så om jeg slutter blir det greit om vi finner et annet felles spill Trur han er litt lei wow han og,,,
-Jiinxs- Skrevet 15. juli 2012 #686 Skrevet 15. juli 2012 ja trur det er på tide å prøve et nytt spill Har hørt om rift, kanskje jeg skal sjekke det ut ;D eller aion. Prøvde det en gang og. Må få med typen på det først da, vi pleier å spille wow sammen, så om jeg slutter blir det greit om vi finner et annet felles spill Trur han er litt lei wow han og,,, Aion er vel et litt mer PvP fokusert spill, uansett så er det vel en gratis trial ute å går av det spillet. Veldig bra miljø i Rift.
Vulpes Skrevet 15. juli 2012 #687 Skrevet 15. juli 2012 Det er ofte mye tull i LFR. Er bare å ikke bry seg om det
hermoine Skrevet 15. juli 2012 #688 Skrevet 15. juli 2012 Det er ofte mye tull i LFR. Er bare å ikke bry seg om det Huff, klarer ikke å ikke bry meg Det er generelt mye tull i wow nå om dagen. Da jeg spilte wow for flere år siden var folk modnere. Nå får man kjeft og folk klikker om man wiper på en boss. xD
Vulpes Skrevet 15. juli 2012 #689 Skrevet 15. juli 2012 Jeg bare trekker på skuldrene av folk som blir sima i WoW. Hadde jeg blitt kicket hadde jeg bare gjort noe annet i spillet eller logget av og hengt opp tøy i stedet, haha. Det gjelder å ikke ta det for seriøst hender jeg tar opp diskusjoner, men da er jeg forberedt på å ikke nå fram.
hermoine Skrevet 15. juli 2012 #690 Skrevet 15. juli 2012 Jeg bare trekker på skuldrene av folk som blir sima i WoW. Hadde jeg blitt kicket hadde jeg bare gjort noe annet i spillet eller logget av og hengt opp tøy i stedet, haha. Det gjelder å ikke ta det for seriøst hender jeg tar opp diskusjoner, men da er jeg forberedt på å ikke nå fram. bryr meg egentlig ikke, sånn sett. Jeg kan helt fint gjøre noe anna. Men når jeg skal sette meg ned og hygge meg med spillet gidder jeg ikke sitte der og få slengt i trynet at jeg er en jævla idiot og noob fra 14-åringer som aldri har wipa på en boss i hele sitt liv Guilden vår gikk jo under av det og, fordi folk var så barnslige. Går ikke an å spille spillet som voksne mennesker lenger.. Det er litt synd, for jeg pleide å kose meg med spillet og ha det gøy før! :/
Ludella Skrevet 15. juli 2012 #691 Skrevet 15. juli 2012 Det er ofte mye tull i LFR. Er bare å ikke bry seg om det PvP is where it's at 'n stuff =)
Gjest Høymann Skrevet 17. juli 2012 #692 Skrevet 17. juli 2012 Oi, wow tråd. Jeg har spilt siden release og spiller fortsatt, men mest som tidsfordriv nå. Altfor for mye raiding i vanilla wow da faktisk spillet var på sist allerbeste. Alt er så lett nå.
Vulpes Skrevet 19. juli 2012 #693 Skrevet 19. juli 2012 Hermoine, derfor er der kjekt ned guilder med 18-årsgrense PvP liker jeg ikke. Alt for masete og stressende! Huff.
hermoine Skrevet 19. juli 2012 #694 Skrevet 19. juli 2012 Hermoine, derfor er der kjekt ned guilder med 18-årsgrense PvP liker jeg ikke. Alt for masete og stressende! Huff. Vi hadde det i guilden. Men selv om man er over 18 så betyr det ikke at man klarer å oppføre seg hver gang. Nå kan jeg ikke bli med i noe guild uansett, så det er jo gørr. Er så mye merkelig der ute i LFR/LFG
Anjah Skrevet 24. juli 2012 #695 Skrevet 24. juli 2012 Å, nå svaner jeg å spille! Er det noen av dere som spiller på Sylvanas? Guildet mitt gitt litt i oppløsning en stund etter Cata, så jeg er siden spilt aleine. Nå har jeg ikke spilt siden februar tror jeg. Det er så kjedelig å rusle rundt helt aleine uten mål og mening. Noen som vil og kan spille med meg? Jeg har en 85 hunter (min main) Og en 85 druid (reserve tank. Må fremdeles ha bedre gear)
Anoia Skrevet 13. august 2012 #696 Skrevet 13. august 2012 Av en eller annen grunn så fikk jeg aldri helt sansen for verken Diablo eller The Secret World. Endte bare opp med å savne WoW, og nå ga jeg etter... (Og så rett før skolestart; huff!) Holder til på Argent Dawn, er det flere som er der?
Anciol Skrevet 14. august 2012 #697 Skrevet 14. august 2012 LFR pugs på raid er noe herk, har regelrett blitt snytt flere ganger. Så jeg foretrekker å være leiesoldat for de andre guildene i raid coalisjonen:) der får jeg det jeg har krav på Er forresten ¨på Moonglade
Quinn Skrevet 14. august 2012 #698 Skrevet 14. august 2012 Kazzak horde side her, hvis det er noen andre som spiller der. Merker WoW begynner å bli utrolig kjedelig. Har ikke likt denne expansionen noe særlig, så gleder meg til å se om MOP løser problemet. Skal ha collector's edition, og gleder meg som en liten unge. Men inntill videre er det jo ingenting å gjøre.. DS ble jeg lei allerede en mnd inni i 4.3 (Skal nevnes at jeg ikke likte raidet noe særlig), PVP er kjedelig nå.. 2v2 er jo egentlig bare en tålmodighets kamp, så lenge det er en healer med i bildet. Driver å prøver å tjene litt ekstra gold før expansionen nå, men ellers logger jeg lite inn. Blir Guild Wars 2 på meg til 25. September.
hermoine Skrevet 14. august 2012 #699 Skrevet 14. august 2012 Kazzak horde side her, hvis det er noen andre som spiller der. Merker WoW begynner å bli utrolig kjedelig. Har ikke likt denne expansionen noe særlig, så gleder meg til å se om MOP løser problemet. Skal ha collector's edition, og gleder meg som en liten unge. Men inntill videre er det jo ingenting å gjøre.. DS ble jeg lei allerede en mnd inni i 4.3 (Skal nevnes at jeg ikke likte raidet noe særlig), PVP er kjedelig nå.. 2v2 er jo egentlig bare en tålmodighets kamp, så lenge det er en healer med i bildet. Driver å prøver å tjene litt ekstra gold før expansionen nå, men ellers logger jeg lite inn. Blir Guild Wars 2 på meg til 25. September. hehe ja det er litt kjedelig. Er ganske stor forskjell enn fra TBC fks. jeg har ikke spilt wow på dritlenge egentlig.. Men har betaen så spiller den en del! Mest battle pet da. GLED DERE!! pokemon! woho!
Quinn Skrevet 14. august 2012 #700 Skrevet 14. august 2012 hehe ja det er litt kjedelig. Er ganske stor forskjell enn fra TBC fks. jeg har ikke spilt wow på dritlenge egentlig.. Men har betaen så spiller den en del! Mest battle pet da. GLED DERE!! pokemon! woho! Har ikke giddet å drive noe særlig på betaen. Føles som en gigantisk spoiler Og idd, stor forskjell fra TBC. Jeg spilte hele expansionen uten å gå lei, i det hele tatt. Ting tok en del mer tid da, så selvom man fikk mindre gjort så var det mer tilfredsstillende. Man gikk aldri tom for ting å gjøre. Selv leveling tok en god del tid da. Innen wotlk hadde jeg allerede 10 max levler, mens i TBC hadde jeg bare 4. Nå har jeg to kontoer, for å ha alle charene på samme server. Jaja, gleder meg til Pandaland kommer. Pet battles ser gøy ut og gleder meg til å prøve monk classen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå