Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Om du fra før av spiser passe sunt og ikke for mye, hva gjør du for å gå ned et par kilo? og hvor lang tid tar det?
Gjest Kristin_ Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Trener mer, uten å kompensere med mer mat. Det er den sikreste måten å ta av litt ekstra. Jeg skal vise deg et par steder dette (altså diverse tips til vektnedgang) har vært oppe før. Les svaret til Twigi om trening og treningshyppighet Vil jeg gå ned noen kg med disse grepene Tips til slanking og trening Få vekk mage/sideflesk Endret 2. oktober 2007 av Kristin_
aline Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Trener enda litt mer og er mer varsom med fredag og lørdags kosespising. men prøver heller å få til en såpass aktiv livsstil at jeg ligger på ønsket vekt ved å leve slik jeg gjør. Å trene ekstra for å gå ned noen kg, vil bare føre til at jeg jo går dem opp igjen når jeg trapper ned til vanlig treningsmengde.
Gjest Kristin_ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 ...nei? Da vil du bare ikke gå ned lenger, men holde vekten, med mindre du ligger i kalorioverskudd da
aline Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 mulig det bare er min følelse.. men er ikke sånn supernøye hele tiden, og kan godt hende jeg ligger i kalorioverskudd, aner ikke, teller aldri kalorier.
Gjest Kristin_ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Det er helt greit. Jeg tok utgangspunkt i at det var en med stabil vekt (som vil si at man stort sett går i null), da vil mer trening føre til at denne personen går ned igjen. Er det mange kilo det er snakk om så vil å gå tilbake til nøyaktig samme matvaner muligens føre til vektoppgang fordi man er vant til å spise mer enn det man kan nå for å gå i null. Men det var jo ikke tilfelle for trådstarter .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå