Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Vanligvis kommer bidraget rundt den 28 hver mnd, så jeg regnet egentlig med at det da skulle komme før helgen. Men bidraget har enda ikke kommet. Er det flere enn meg som ikke har fått bidraget sitt? Noen som vet hvorfor det er forsinket?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Vi har heller ikke fått bidraget. Skulle fått det for innkrevingssentralen trekker det direkte fra lønna hans. Vet ikke hvorfor det er forsinket. Hvis det ikke kommer denne uken får jeg problemer.
Gjest TS Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Uffda, flere enn meg som venter Trøsten da er at det ikke er mitt bidrag det er noe galt med, men forsinkelse fra innkrevningssentralen. Irriterende siden det alltid kommer regelmessig
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, det er irriterende. Noen er faktisk avhengig av de pengene for å få det til og gå rundt.
Gjest TS Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke noe bidrag idag heller Å jeg som venter på penger for å betale strømregningen med, ellers risikerer jeg at den blir stengt
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Nesten litt morsomt, for jeg er i samme situasjon som hi over. Lurer på hvorfor det tar så lang tid.
Gjest s.n Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg pleier å få det den 4 eller 5, så her må det være ulik praksis... Skal være på konto innen den 5, men noen ganger har det kommet litt før (ikke i det siste vel og merke)
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg pleier å få det den 4 eller 5, så her må det være ulik praksis... Skal være på konto innen den 5, men noen ganger har det kommet litt før (ikke i det siste vel og merke) Sånn er det hos meg også. Kan grunnen være at jeg får bidragsforskudd, mens de som får rundt den 28. faktisk har en bidragspliktig som betaler.
Gjest Silmarill Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg har til dags dato ikke fått bidraget regelmessig etter den nye ordningen kom i bruk. Har ikke fått det jeg skal heller så det er bare rot hele veien... Når jeg tar dette opp med NAV innkreving blir jeg bare enda mer forvirret av svarene jeg får. Noen ganger får jeg det jeg skal, noen ganger får jeg ingenting, andre ganger får jeg for lite og det har også hendt at jeg får for mye, men da går det opp i opp med de gangene jeg får for lite/ingenting osv. osv.osv.osv... (BP betaler fast et beløp og blir trukket fast av arbeidsgiver,så det er NAV som roter) Tror det er veldig individuelt når man får bidraget mht. dato. Har noe å si om når BP. får lønn tror jeg. Endret 3. oktober 2007 av Silmarill
Antoinette Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke noe bidrag idag heller Å jeg som venter på penger for å betale strømregningen med, ellers risikerer jeg at den blir stengt Må bare si at det skal veldig mye til før e-verket stenger strømmen. Da kan du ikke ha betalt regningene på mange måneder.
Gjest TS Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Må bare si at det skal veldig mye til før e-verket stenger strømmen. Da kan du ikke ha betalt regningene på mange måneder. Ikke vet jeg hva som skal til for å få strømmen stengt. Har igrunnrn aldri opplevd det, men vet at jeg er ulovlig seint ute med regningen denne gangen. Forresten kom bidraget inn på kto for ikke så lenge siden, så nå er strømregningen belastet min kto.
Gjest Silmarill Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ikke vet jeg hva som skal til for å få strømmen stengt. Har igrunnrn aldri opplevd det, men vet at jeg er ulovlig seint ute med regningen denne gangen. Forresten kom bidraget inn på kto for ikke så lenge siden, så nå er strømregningen belastet min kto. Det var jo bra Det er som nevnt her at det skal endel til for at dem stenger strømmen! Husk at om du kommer i en sånn situasjon en annen gang så bare mailer du dem (eller ringer) Da forteller du dem at du har problemer med å betale innen fristen. Da skriver du bla. at det ikke skyldes betalingsviljen men betalingsevnen Bare et tips! Endret 3. oktober 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå