Gå til innhold

Hva synes du om disse støvlettene?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tirill_*
Skrevet

Hva synes du om disse støvlettene; Bergen, Ecco?

Jeg er på jakt etter lave støvletter som er gode å gå i. Disse er det, men jeg er litt i tvil. Så hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirill igjen
Skrevet

Jeg mente selvsagt støvletter med lav hæl :fnise:

Skrevet

disse var de mest jyselige jeg har sett på lenge!!

Min bestemor har mye bedre!!:D

Skrevet

Jeg synes de er fine. Ikke så lett å finne støvletter som er gode å gå med, så jeg ville slått til. Selv har jeg akkurat kjøpt disse. De er veldig behagelige til å være høyhælte. Jeg ønsker meg et par med lav hæl til hverdagsbruk.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg syns de var fine :)

Likte ikke helt remmen over foten, men ellers kunne jeg vurdert å kjøpe dem, spesielt hvis de også er gode å gå med :)

Skrevet

Tja..de de var ok. Men minnet meg litt om støvler kanskje.

Likte disse bedre.

Skoene til Chihiro var fine.

Skrevet

Enig med Merneith i at de var kulere. TS sine støvletter er sikkert gode å gå i, men jeg fikser ikke spisse/smale sko/støvletter. Synes runde tupper er finere.

men, men. Smak og behag.

Gjest Gjest_Tirill_*
Skrevet

Hei og takk for svar!

Nå har jeg deponert på støvlettene, og svinser rundt inne i de. De er utrolig behagelige å ha på foten, så jeg tror jeg beholder dem! (De kan nesten sammenlignes med joggesko, så gode er de å ha på. Og særdeles bra for min rygg)

De som Chihiro linket til, var utrolig fine! Jeg har selv noen lignende, men klarer ikke gå med så høy hæl når jeg har vondt i ryggen. (Selv om de i linken ikke hadde så høy hæl at det gjør noe)

Og til Katla; de har faktisk rundere tupp enn hva det kan se ut til på bildet, og litt for runde for min smak egentlig - siden jeg helst liker litt mer spisse og smale:fnise:

Skrevet

Synes de er lekre,men de kunne hatt litt høyere hæl etter

min smak da :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Syns det hadde holdt med spennen øverst, men syns ikke de var ufine.

Skrevet

jeg syntes de var vel "fornuftige" og kjedelige... litt kjerring, liksom. men sikkert bra for en rygg som trenger litt hennsyn...

Skrevet

Om du skal ha støvletter som er gode for ryggen og de er det, så bør du beholde dem. Personlig syns jeg de ser litt ridestøvelprega (langt ord!) ut, men det trenger jo ikke være negativt om man liker de slik.

Skrevet

Jeg synes de er fine.

Jeg sliter selv med å finne gode sko. Etter å ha snoket litt rundt i butikker, var disse et av alternativene da jeg kjøpte støvletter tidligere i høst.

Skrevet

Likte de veldig godt! Og Ecco er jo kjempegode å gå i :Nikke:

Skrevet

Jeg liker de, har sett de i virkeligheten og de er på min ønskeliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...