Jinx Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 Tar du noen form for vitamin/kosttilskudd? Evnt hva?
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Nei. Satser på å spise sunt og variert i stedet.
Gjest Ulva35 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Spiser ganske sunt og variert, men tar omega 3 året rundt, samt avant garden i høst/vintersesongen
Gjest Deception Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tar tilskudd av omega 3, samt et multivitamin/mineraltilskudd.
Gjest Elfrida Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Nei. Prøver å spise sunt og variert. Jeg har forsøkt multivitaminer og diverse i perioder men har ikke merket noen som helst forskjell. Tar blodprøver en sjelden gang og har aldri manglet jern o.l. eller hatt usunt kolesterol.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er vegetarianer, prøver å spise sunt og variert, men tar kosttilskudd for sikkerhets skyld. Tar sink, tranebær, b-vitaminkompleks, omega-fettsyrer og c-vitaminer.
Bokormen Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Siden jeg for tiden har tomme jernlagre og derfor føler meg veldig slapp, tar jeg Ferro-retard (jerntilskudd) morgen og kveld, og tar da også en C-vitamin samtidig for å øke opptaket. Ellers tar jeg Omega-3 kapsler, mest av gammel vane
Gjest Kristin_ Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tar kun ett tilskudd og det er kalsium pga. at jeg ikke er helt venner med melkeprodukter. Har i perioder også tatt B-vitaminer.
Rainbow Brite Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg spiser sunt og variert, og tar vitaminbjørner De røde er best
Gjest Gjest: Kristian Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tar du noen form for vitamin/kosttilskudd? Evnt hva? Hei alle sammen. Først mitt svar, ja jeg tar kosttillskudd. Så vil jeg spørre de som spiser variert kosthold, hva er variert kosthold? får dere i dere alle vitaminer og mineraler hver eneste dag? Og har dere tenkt på hvor lenge det er siden frukt og grønnsakene dere kjøper i butikken er innhøstet og lagret? Genmanipulert, sprøytemidlet osv? Er det noen her som har egen kjøkkenhage? Jeg har ikke det, jeg er gutt, men jeg kjøper kosttilskudd fra et selskap som har verdens største "kjøkkenhage" (les plantasje). Der dyrkes planten økologisk. Planten er nemlig veldig næringssrik. Google litt på Aloe Vera så finner dere litt info. Aloe vera inneholder minst 75 kjente næringsstoffer, litt av mange næringsstoffer gir den synergieffekten som er med på å bygge opp kroppen. Er det andre her som vet at Aloe Vera er så næringsrik? I tillegg tar jeg omega-3 og hvitløk Fjernet e-postadresse Lillebøll-mod Endret 11. oktober 2007 av lillebøll
Gjest StockDama Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tror kristian reklamerer litt jeg =p Men uansett, nei, jeg tar ikke kosttilskudd, og ikke spiser jeg noe særlig variert, går mest i epler,vannemelon og ren juice. Men ellers spiser jeg faktisk relativt usunt. Jada jada, skamme meg. edit: Hah, de fjerna innlegget hans før jeg fikk svart =D Endret 11. oktober 2007 av StockDama
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tar omega-3-tilskudd og multivitaminer når jeg kommer på det (flinkere, og kanskje større behov, i vinterhalvåret). Før jeg begynte å ta disse hadde jeg en periode hvor jeg helt klart manglet noe, ble svimmel og sliten av ingenting. Med tilskuddene ble formen fort bra. Spiser sunt og variert også, lager det meste fra bunnen av og med mye grønnsaker (og for lite fisk), så jeg er ikke så nøye på å spise tilskudd hver dag.
Gjest anetten Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 ja jeg bruker proteintilskudd og udos choice
Filofaxen Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tar en multivitamin, sånn cirka hver dag. Ellers spiser jeg sunt og prøver å få i meg de fleste matgruppene hver dag. Spesielt mye grønnsaker og frukt. Det var forresten en stor artikkel om div kosttilskudd i en avis, for noen mnd tilbake, der de kom frem til at det som var vits å ta, var: multivitamin, omega3 og tran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå