Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å gå til anskaffelse av en.Er det noen av dere som har ?

Hvilken er den beste,hva slags funksjoner har den og ikke minst hva koster den og hvor kjøpe?

Gjerne nettbutikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke allverdens hjelp dette men jeg har en Ciclo, er usikker på nærmere typebetegnelse (kan sjekke) og vet heller ikke pris.

Min tar jo tiden, helt vanlig klokke, vekkeklokke, dato, legger inn kjønn, vekt og alder og får ut forbrente kcal, den lager også et toalkcal forbruk som du kan slette etter hver treningstur medmindre du ønsker å se hva du har trent gjennom uken eller så. Kan også legge maks og min på pulsen så gir den et signal om du kommer over eller under dette punktet.

Har aldri hatt pulsklokke før så jeg har ingenting å sammenlikne med men føler den jeg har dekker mitt behov. Er nok ikke av de råeste variantene så jeg vil anta den er midt på treet hva pris angår, men jeg har fått den i gave så jeg aner ikke.

Skrevet

Pulsklokke er bra! Jeg har en Polar, den aller enkleste typen som kun viser puls og lengde på treninga. Skulle ønske den var lit mere avansert, men da jeg kjøpte den var jeg ikke sikker på om jeg likte/kom til å bruke pulsklokke. Polar er anerkjent og av god kvalitet.

Det har kommet noen klokker uten pulsbelte, der du legger fingeren på klokken. Det er ikke å anbefale. Det er for "vanskelig" under trening.

Min er ikke kodet, og det er et enormt "draw back". Så skaff deg en kodet klokke! (dvs. at andres klokker ikke slår inn på din. Det gjør det på min, og jeg bruker den ikke lengre om jeg spinner eller jogger sammen med andre med pulsklokke..)

Skrevet

Har sett litt på en som heter Polar F11.Vet du om den er kodet Kitsune?

Fant litt info om den på pulsklokke.no

Skrevet

Jeg har pulsklokke, men husker ikke hva merket heter. Betalte ca 700kr for den for 3år siden. Den viser klokke, tid, rundetider, kcal, alarm og noe til. Men jeg bruker den bare til å ta tiden på treningen, se hva pulsen min er på og så til slutt se hvor mange kcal jeg har forbrent!

Jeg vil absolutt anbefale det, for det er ganske spennende å følge pulsen etter treningen, da orker man kanskje å dra på litt mer når man ser at man har mer puls å gå på.

Skrevet

Nå har jeg sjekket min og den heter Ciclo CP16is, som sagt, veldig godt fornøyd med den og det er kun to knapper å holde styr på! :fnise:

Skrevet

Fikk kjøpt meg en Polar F11 i går,og den virker veldig avansert.Heldigvis er bruksanvisningen på norsk,ellers måtte jeg hatt profesjonell hjelp :)

Har ikke fått stilt den inn ennå,må bruke litt tid på det,men det blir spennende.

Blir jo ekstra motivert også da,når utstyret er i orden.

Det er viktig for meg som hater ensidighet og forusigbarhet :ler:

Skrevet

Jeg har også en sånn Polar F11 som du har kjøpt, og er kjempefornøyd :jepp:

Er litt å sette seg inn i som du sier, og det tar litt tid å lære funksjoner og sånt, men det er en kjempemotivasjon å trene med :)

Lykke til! :)

Skrevet
Jeg har også en sånn Polar F11 som du har kjøpt, og er kjempefornøyd :jepp:

Er litt å sette seg inn i som du sier, og det tar litt tid å lære funksjoner og sånt, men det er en kjempemotivasjon å trene med :)

Lykke til! :)

:) Takk skal du ha.

Ja,den er komplisert,men jeg får det til sånn litt etter hvert.

Gir meg kjempemotivasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...