Gjest jerry Skrevet 2. oktober 2007 #1 Skrevet 2. oktober 2007 hei! hvis jeg registrerer meg, er det mulig for andre å finne ut hvem jeg er da? -på noen måte? og hva er fordelene med å være registrert? takk!
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror ikke det er mulig for andre å finne ut hvem du er, med mindre du skriver svært avslørende ting som deg selv. Fordelen? Tja, du blir litt "kjent" her inne og du kan sende PM til andre medlemmer.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Bare vær obs på at som registrert bruker kan folk følge med i de trådene du skriver i og blande sammen opplysninger. Men hvis du med avslørt mener om identiteten din plutselig skulle dukke opp "uforvarende" så er svaret nei til det. Det må i så fall være et databrudd hos KG. Men det er lurt å tenke seg om angående hva man oppgir og skriver om slik at du ikke røper for mye av deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 hvis jeg registrerer meg, er det mulig for andre å finne ut hvem jeg er da? -på noen måte? og hva er fordelene med å være registrert? Om du registrerer deg kan du bygge deg et rykte og bli med på poppislistene. Ellers er det vel ingen fordeler siden man tillater gjesteposting.
Merneith Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Om du registrerer deg kan du bygge deg et rykte og bli med på poppislistene. Ellers er det vel ingen fordeler siden man tillater gjesteposting. Man slipper å skrive koden for hvert eneste innlegg.. Det vil jeg si er en fordel. Og det at man kan følge med sine egne tråder på Mine Innlegg er def. en fordel. Til deg jerry, jeg personlig ville ikke skrevet om feks samlivsproblemer med registrert brukernavn. Liten verden og alt det der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå