Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er veldig lys i huden og har ikke markerte øyer/ trekk i fjeset, men har mørke brunt hår. Har tatt en fargeanalyse og fikk vite at jeg er vinter (mot sommer). Til dere som har fått råd i salong vedr valg av brudekjole: Fikk dere noen tips til hvilke hvitnøyanser som passer til ulike hud toner? Jeg er redd for å bli utvasket iom at jeg er så lys i huden fra før... Hvilken nøyanse velger jeg? Har forestilt meg at latte farge er fint. Eller blekrosa.
*Emma* Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk ingen råd men valgte den jeg likte best. Min var kritthvit. Jeg er typisk nordisk...blond, blåøyd og lys i huden. Den funket fint
Chihiro Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kan ikke noen tommelfingerregler for dette, men jeg er også veldig lys i huden med mørk brunt (brunsort) hår. Personlig føler jeg meg mer "utvasket" og blass i beige/offwhite toner enn i kritthvitt. Derfor valgte jeg naturlig nok en kritthvit kjole.
Gjest Lennie Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Noen ganger kan det være fint å se "utvasket" ut også syns jeg. Blek hud, som blir enda blekere med en blass farge. Hvis en har mørkt hår som kan være som kontrast til alt det bleke. Gjerne sminke øynene i sotet stil og ha blek leppestift. Men om det er pent å sminke øynene i sotet stil når en er brud er en annen diskusjon.... Uansett: Sminke kan gjøre så en kler både det ene og det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå