Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man endrer dette på telefonen?

antar at det er ganske likt på de fleste nokia telefoner

Skrevet
Noen som vet hvor man endrer dette på telefonen?

antar at det er ganske likt på de fleste nokia telefoner

Jeg tar en råsjans, og tipper du mener fra AM til FM ? FM er på mange måter Mhz (FM radio sendes på x antall Mhz).

Ang prosedyren, aner ikke, kan du ikke se i manualen (User guides) ?

Skrevet

Aha... nei da er det riktig. men der som er problemet er at det bare skurrer... prøvd mange frekvenser, men det bare skurrer. hører ikke tegn til en kanal en gang.. noen som vet hva problemet er?

Skrevet
Aha... nei da er det riktig. men der som er problemet er at det bare skurrer... prøvd mange frekvenser, men det bare skurrer. hører ikke tegn til en kanal en gang.. noen som vet hva problemet er?

Sikkert bare dårlige forhold, ikke så mye å gjøre med. Utenom å koble på ekstern antenne, hvis det går an ?

Men konferer bruksanvisningen, så du er sikker på at du søker opp kanaler på riktig måte.

Skrevet

trur ikke det er det. klokkeradion funker jo fint på samme rom, høres ikke ut som dårlig forhold. siden det skurrer så mye..

Skrevet
trur ikke det er det. klokkeradion funker jo fint på samme rom, høres ikke ut som dårlig forhold. siden det skurrer så mye..

Jeg tipper klokkeradion har bedre mottaker/antenne, men det kan være innstillinger på mobilen din også.

Sjekk bruksanvisning, for n'te gang !

Skrevet

men finner den ikke.. og funker ikke å gi meg en på engelsk...

Skrevet (endret)
men finner den ikke.. og funker ikke å gi meg en på engelsk...

Look ! Mer og mer av kommunikasjon, mediainntrykk, mm foregår på engelsk, så hvorfor ikke gå inn for å lære seg språket ?

Skal ikke så mye til heller, når vi blir bombardert med engelske uttrykk via filmer/musikk daglig..

..en annen ting, hadde du giddet å sjekke den linken jeg ga deg, hadde du sett at de har lagt ut "user guides" på flere språk enn engelsk, deriblant norsk, eller ihvertfall andre skandinaviske språk !

Endret av krokkeknull
Skrevet

aha.. ikke så sinna da.. men siden du er så dreven på den engelsken kan jo du lese bruksanvisningen å fortelle meg hva jeg skal gjøre? :)

Skrevet
aha.. ikke så sinna da.. men siden du er så dreven på den engelsken kan jo du lese bruksanvisningen å fortelle meg hva jeg skal gjøre? :)

Ahh.. jeeeses

Hvilken mobil er det da ? Modell/merke ?

Skrevet
thanx :) en 6101

Last ned bruksanvisningen her.

(Ja, den er på norsk)

Skrevet

aaaah ja greit.. hvis ikke du vil lese den da?

Skrevet
aaaah ja greit.. hvis ikke du vil lese den da?

Jeg har ikke engang lastet den ned, så.. nei !

Du får printe den ut, og ha den på nattbordet som søvndyssende lektyre ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...