Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 hvis typen din alltid slengte på røret og slo av tlf hvis dere kranglet, og du samtidig visste at d ikke gikk å ta igjen med samme mynt fordi han ALDRI kom til å ringe deg tilbake?? Verken om d var han selv eller du som slengte på...
Gjest jente23 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 typen min gjorde nettopp det der i to år, før jeg dumpet ham. ble lei av å ligge våken og gråte hele natten etter hver krangel... istedenfor å ordne opp, lot han meg være alene med sinnet, sorgen og frustrasjonen. det ble for respektløst... i lengden er det rett og slett ikke bra nok.
Gjest Tex Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 -dumpet han. Som jeg til slutt gjorde. Han skrudde ikke bare av telefonen, han kunne gå ut av døra og bli borte i alt fra et kvarter til fjorten dager, uten at jeg ante hva han drev med. At jeg holdt ut i så mange år som jeg gjorde er over min fatteevne.
mamut75 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan jeg hadde reagert? Tror jeg hadde funnet meg en kjæreste som ikke brukte slike hersketeknikker .
Gjest Kristin_ Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Sluttet å krangle på telefonen. Dumpet kjæresten.
Gjest s.n Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Gått min vei. Og ikke tatt telefonen dersom han prøvde å ringe meg.
Gjest Heloise Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 hvis typen din alltid slengte på røret og slo av tlf hvis dere kranglet, og du samtidig visste at d ikke gikk å ta igjen med samme mynt fordi han ALDRI kom til å ringe deg tilbake?? Verken om d var han selv eller du som slengte på... Damn... Jeg er sånn selv jeg. Dvs. jeg var sånn, men gjør det ikke nå mer. Jeg tror jeg ville dratt hjem til han og gitt han hengeører om han gjorde det mot meg
Gjest Elize Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg ville ha blitt utrolig forbannet, og viss dette hadde pågått over lang tid, så hadde jeg gjort det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå