Gå til innhold

Vaske jente nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får igjen påpeke at jeg ikke har peiling på barn ..

Men det må være lett å være far idag .

Skrevet
Får igjen påpeke at jeg ikke har peiling på barn ..

Men det må være lett å være far idag .

Hva mener du? Du mener vel at ikke kan være lett å være far i dag? Saken er nok den om det hadde vært omvendt så hadde ingen reagert.

Om det var far som så mor vaske en skrikende 8 åring i skrittet hadde ikke far reagert på samme måten.

Tror det har noe med at det finns flere mannlige pedofile enn kvinnelige pedofile.

Bra noen her inne sier at man ikke skal tenke incest med en gang før alt er på det rene.

Skrevet

Ja , for 3dje gang så får jeg påpeke at jeg ikke aner noe om når en unge vanligvis blir så stor at ungen kan gjøre ting på egen hånd , men det var det jeg mente : at det ikke kan være enkelt å være far idag hvis alt som skal til for å bli mistenkt for inscest , er en skrikende unge som ikke vil vaske seg .

Selvsagt , overgrep mot barn skal tas alvorlig og foreldre som misbruker barna sine skal ikke ha noe å gjøre med barn hverken når de mishandler barna eller i noen overskuelig fremtid , men som sagt det kan ikke være enkelt å være far idag ....

Skrevet

Og derfor er det fint å se at mange jenter her sier at mor må prate med far før hun hyler ut om incest :)

Gjest =tentacle=
Skrevet
Ja , for 3dje gang så får jeg påpeke at jeg ikke aner noe om når en unge vanligvis blir så stor at ungen kan gjøre ting på egen hånd , men det var det jeg mente : at det ikke kan være enkelt å være far idag hvis alt som skal til for å bli mistenkt for inscest , er en skrikende unge som ikke vil vaske seg .

Åtteåringer kan lese, skrive, regne, turne, dusje på skolen, håndtere pc, TV osv, de kan føre en vaskeklut mellom beina. Og om de ikke gjør det en dag, er det ikke en krise som er verdt å krenke barnets bluferdighet for.

Skrevet

Men hva hvis barnet ikke vil andre ting .

skal man ikke krenke det da heller , men la det få viljen sin ?

Gjest =tentacle=
Skrevet
Men hva hvis barnet ikke vil andre ting .

skal man ikke krenke det da heller , men la det få viljen sin ?

Hva man gjør i oppdragelsessituasjoner er ikke relevant for om man med makt skal tvinge seg til tilgang til en åtteårings underliv, selv om man kun har til hensikt å ta morgenvask.

Når ungen hyler som en stukken gris er det neppe en protest mot at hun blir ren mot sin vilje, men at hun føler at kropp og person er krenket. Evt noe alvorligere.

Skrevet

Selvsagt , overgrep mot barn skal tas alvorlig og foreldre som misbruker barna sine skal ikke ha noe å gjøre med barn hverken når de mishandler barna eller i noen overskuelig fremtid , men som sagt det kan ikke være enkelt å være far idag ....

Som du påpeker selv så har du ikke barn, og det er grunnen til at du ikke syns dette er galt av pappan her. Hadde du hatt en 8 årig jente i huset hadde du visst at disse er små kvinner, med veldig stor grad av selvstendighet. Mange 8 åringer, og særlig jenter, har faktisk et aktivt privat sexliv. De aller fleste ville reagert kraftig dersom pappan (eller mamma) prøvde å komme mellom beina på dem for å vaske. Det er å tråkke langt over streken.

Men å hyle opp om incest syns jeg likevel er drøyt. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at det er mulig at en far har så elendig dømmekraft, og så liten respekt for barnet sitt.

Skrevet
Hva man gjør i oppdragelsessituasjoner er ikke relevant for om man med makt skal tvinge seg til tilgang til en åtteårings underliv, selv om man kun har til hensikt å ta morgenvask.

Ja , jeg hører du sier dette , men nå spurte jeg spesifikt om ANDRE situasjoner .

Har det virkelig blitt slik at ungen skal få viljen sin uansett hvis hun/han skriker høyt nok ?

Skrevet

Du må snakke med faren og fortelle at dette ikke er akseptabelt. Og etterpå bør dere sammen snakke med datteren din. Faren bør be om unnskyldning, fordi dette er et heller grovt overtramp. Lillesøster på 3 bør også få vite hva som skjedde, hun kan ha blitt veldig skremt hun også..

Hvis du mistenker det kan være incest, så bør du snakke med datteren din først.

Jeg har faktisk opplevd noe liknende som datteren din. I mitt tilfelle var det ikke snakk om incest. Men faren min ble litt irritert fordi jeg ikke ville vaske meg nedentil med Lano, som selvsagt svei og var ubehagelig. Da tok han en klut og vasket meg. Jeg var ca 6-7, men husker fortsatt at det var skikkelig ubehagelig.

Skrevet
Hadde du hatt en 8 årig jente i huset hadde du visst at disse er små kvinner, med veldig stor grad av selvstendighet. Mange 8 åringer, og særlig jenter, har faktisk et aktivt privat sexliv.

Er 8 år ganmle barn små kvinner med privat sexliv???????????????

Skrevet
Ja , jeg hører du sier dette , men nå spurte jeg spesifikt om ANDRE situasjoner .

Har det virkelig blitt slik at ungen skal få viljen sin uansett hvis hun/han skriker høyt nok ?

ANDRE situasjoner er helt irrelevant for denne tråden!

Skrevet

Tror jeg sjeldent har møtt noen på KG som har irritert meg mer enn deg.

Ja, små barn har også seksualitet. Dette har det alltid vært en kultur for å fornekte. Ditt innlegg støtter opp mot denne kulturen.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Det betyr at de onanerer. Ro ned på skriketendensene, det er helt normalt at gutter og jenter i den alderen onanerer, og kanskje har "doktorleker" friskt i minne fra barnehagen. De vet at kjønnsorganer skiller seg ut fra resten av kroppen.

Skrevet
Tror jeg sjeldent har møtt noen på KG som har irritert meg mer enn deg.

Noe sier meg at dette ikke er tilfelle .

Det må være lov for andre som mener noe annet enn du selv å diskutere også , uten at du blir usakelig .

Gjest =tentacle=
Skrevet

Å få viljen sin i ett og alt og å beskytte underlivet sitt mot overtramp fra andre har ikke noe med hverandre å gjøre.

Det er nesten godt at du ikke har barn, hvis du mener at man skal bruke tvang i forhold til det store barnets underliv for å vise at voksne uansett alltid bestemmer.

Skrevet
Det er nesten godt at du ikke har barn, hvis du mener at man skal bruke tvang i forhold til det store barnets underliv for å vise at voksne uansett alltid bestemmer.

Nei , jeg mener ikke dette . Det har jeg aldri sagt .

Jeg spurte om ANDRE situasjoner ...

Gjest =tentacle=
Skrevet
Nei , jeg mener ikke dette . Det har jeg aldri sagt .

Jeg spurte om ANDRE situasjoner ...

Flott.

Forklar gjerne hvordan mine generelle betraktninger om barneoppdragelse på noen måte skal være relevante for trådstarters situasjon med tvangsvask fra far mot den 8-årige datteren, og hennes antatte, men uuttalte bekymring om at det kan ligge noe mer alvorlig enn vasking og dårlig kommunikasjon bak?

Skrevet

*sukk

ok jeg gir meg , det er åpenbart umulig å få noe synspunkt på om man kan bruke tvang i noen grad ovenfor en unge i det hele tatt lengre i NOEN ANDRE (enn ts sin situasjon ) situasjoner .

Skrevet
*sukk

ok jeg gir meg , det er åpenbart umulig å få noe synspunkt på om man kan bruke tvang i noen grad ovenfor en unge i det hele tatt lengre i NOEN ANDRE (enn ts sin situasjon ) situasjoner .

Du kan alltids starte din egen tråd om dét. Det burde ikke være så vanskelig å forstå at en tråd hvor TS er bekymret for incest ikke er stedet for å starte en generell diskusjon om tvang. Men kanskje jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...