Gjest Tex Skrevet 5. april 2003 #1 Skrevet 5. april 2003 Skal bare si at jeg har vært på Kristins brudesalong idag og det var en kjempefin opplevelse!!!!! Anbefales på det varmeste, Helene var kjempegrei, lot meg prøve alt jeg ville så mange ganger jeg ville og hjalp til med alt!!! Jeg fant kjolen min pluss en til og skal liksom bruke litt tid på å velge mellom dem... Men mamma hadde med seg kameraet sitt og tok bilder i de forskjellige kjolene, og da jeg fikk se dem..... Uten tvil, HER er kjolen min!!!!
mina-mor Skrevet 5. april 2003 #2 Skrevet 5. april 2003 Det ble den ja!! Den er jo bare nydelig :D Skal du leie eller kjøpe? og hvor mye koster det?? Kristins brudesalong.. er den i Lillestrøm eller noe rundt der?
Junebug Skrevet 5. april 2003 #3 Skrevet 5. april 2003 Er dette den samme kjolen som du hadde i en tidligere tråd? Synes det er en veldig fin kjole! Selv fikk jeg ikke så positivt inntrykk av Kristins brudesalong da jeg var der for to måneder siden. De hadde bilder av mange kjoler i katalogene der, men da jeg spurte om å få prøve dem viste det seg at de ikke hadde så veldig mange av dem i butikken likevel. Hun som ekspederte der var veldig tiltaksløs og likegyldig. Jeg ble sikkert ekspedert av en annen enn Helene. Ellers fikk jeg veldig god hjelp da jeg var på Christianes brudesalong og Unik i Oslo.
Gjest Tex Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 JUNEBUG: Ja det er den samme kjolen Det ble den ja!! Den er jo bare nydelig :D Skal du leie eller kjøpe? og hvor mye koster det?? Kristins brudesalong.. er den i Lillestrøm eller noe rundt der? Kristins brudesalong ligger mellom Strømmen og Lillestrøm. Kjolen er bare for salg og koster 10900, med andre ord midt på treet i pris. De hadde bare inne kjolen i str 18 noe jeg druknet i, så så kjapt jeg har hatt med meg forloveren og søsteren min for å få "en siste godkjenning" (for de har ikke sett den) skal jeg bestille den. Det tar noen måneder å få den ferdig og til Norge.... Jeg har drømt om kjolen i hele natt , jeg..... De var veeeldig greie og hjelpsomme der, selv om det var lørdag og hektisk fikk jeg lov å prøve alt jeg ville og holdt på i et par timer! Anbefaler Kristins brudesalong på det varmeste!!!
mina-mor Skrevet 6. april 2003 #5 Skrevet 6. april 2003 Da må jeg ta meg en tur dit ja.. bare for å se da.. er jo 2 år til jeg skal gifte meg.. Men jeg syns den kjolen er så nydelig, så det hadde vært fint og se den "live" også!! 10900 er jo ikke så ille da.. selv om jeg egentlig hadde tenkt å leie.. vi får se.. har jo god tid på meg! Størrelse 18.. hva tilsvarer det i norske størrelser?? (kan ikke sånn jeg..) Og hvor bestiller de den fra?? Mina:)
Gjest Tex Skrevet 6. april 2003 #6 Skrevet 6. april 2003 Sposa Bella er visst et italiensk merke har jeg hørt (men ville ikke veddet på det.) Problemet er bare at kjolen går snart ut av produksjon så jeg må få ut fingeren dersom jeg vil ha den... Str 18 tilsvarer rundt 44 jeg er sånn omtrent 38 str og skal ha str 12. Men det var ikke noe problem å prøve str 18 de satte bare et lass med nåler baki der så jeg så fint hvordan den ble i rett str. Har ikke sovet inatt jeg, bare drømt om den kjolen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå