Gjest puselabb Skrevet 3. oktober 2007 #21 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes det er helt greit at å svelge. Det smaker ikke godt (ikke vondt heller), men jeg synes det er sexy og blir tent av det. Det er litt forskjellig hvor han spruter etter at jeg har sugd han, noen ganger har han lyst til noe spesielt, andre ganger har jeg lyst til noe spesielt. Det blir som regel enten på puppene mine eller i munnen min.
Gjest StockDama Skrevet 3. oktober 2007 #22 Skrevet 3. oktober 2007 Dere som ikke svelger pga smaken bør kjenne litt på saftene mannen deres må slikke/suge opp "må" ? jeg suger om jeg vil, han slikker om han vil, er ingen tvang i det heletatt i dette huset.
Gjest milkyway Skrevet 3. oktober 2007 #23 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg var den første av mange han har hatt som svelgte Skjønte ikke det, han kikka på meg som han hadde sett et spøkelse "SVELGA du det? :O :O :O" ja hva ellers skulle jeg gjøre, spytte det ut? Han sa eksene hadde bare spytta det utover hele kuken hans, noe så frekt! Det smaker i tillegg festmåltid!
Gjest Yoletta Skrevet 3. oktober 2007 #24 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg svelger min manns sæd uten problemer.
wishingitwas Skrevet 3. oktober 2007 #25 Skrevet 3. oktober 2007 Spytta det ut over han? Wow. Det hørtes jo riktig hyggelig ut De kunne jo alltids spytta det et annet sted, hvis de ville spytta det ut. Svelger når jeg føler meg klar for det, og vet jo at de fleste jeg har vært med tenner sykt på det. Føles så halvveis å bare trekke seg unna når man er i mål. Antiklimaks for min del. Men herregud, folk er ikke freaks om de ikke vil det. Men jeg liker det
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 4. oktober 2007 #26 Skrevet 4. oktober 2007 Dere som ikke svelger pga smaken bør kjenne litt på saftene mannen deres må slikke/suge opp Jeg svelger ytterst sjelden, fordi smaken, mengden og konsistensen får meg til å brekke meg. Jeg har dessverre en svært følsom brekningsrefleks. Bare tannpuss kan noen ganger være nok til at jeg brekker meg. Men precum er helt greit, og jeg digger å kline når han har slikket meg. Og jeg har slikket min andel mus de siste årene.
Gjest milkyway Skrevet 4. oktober 2007 #27 Skrevet 4. oktober 2007 Ja vet, de burde spytta det ut av vinduet eller no, sånn som ei venninne fortalte hun gjør Hadde jeg ejakulert på han, og han hadde spytta det utover meg, hadde jeg blitt riktig så arg.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #28 Skrevet 4. oktober 2007 Det sies at svelging av sæd er innlevelse, men gurgling er overdrivelse:-) Hvor mange av dere suger kuken når den kommer rett ut fra nr.2, er det en sperre der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå