Gå til innhold

Komme i munnen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kommet i munnen på kun et fåtall (dvs 5) av jentene jeg har hatt sex med.

Enten så har det vært avtalt på forhånd og jeg har kommet i dem dem mens jeg har pult dem i munnen. Ellers så har hun ligget mellom bena på meg og sugd meg å så har hun ikke tatt ut penisen når det har gått for meg. Sier alltid ifra når jeg føler at jeg kommer for å gi en liten warning.

Hvor populært er dette egentlig ? Jeg har et visst inntrykk av at de har gjort det for å gjøre meg glad og at det ikke akkurat har vært den store våte drømmen deres, men at det har vært helt ok.

Svelging er en historie i samme gate. Færre gjør tydeligvis dette, har inntrykk av at mange synes det er en smule ekstremt, og at det ikke akkurat er favorittmåltidet deres.

Meninger om dette ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Kan kun snakke for egen del.

Jeg synes det er deilig å suge og slikke og kjenne kåtskapen til mannen min. Luktene, smakene. Veldig ofte avslutter jeg med å sette meg på ham for å nyte den deilige stive pikken hans inni meg.

Andre ganger suger jeg ham til det går for ham. Inni munnen min. Og jeg slikker og svelger i meg hver dråpe. Hvis han ikke heller vil sprute utover ansiktet mitt. Da slikker han det i seg.

Om jeg liker det? Ja! Men det er snakk om hele settingen av kåtskap, glede og nytelse. Jeg går ikke rundt og lengter etter smaken av sæd i seg selv. Men hele pakka av gjensidig glede og nytelse.

Skrevet

Jeg har latt 5 forskjellige komme i munnen min.

Han ene, min første kjærlighet, likte jeg smaken av, det gjorde meg ingenting, og jeg visste han likte det - så jeg lot ham komme i munnen min og svelget rett ned. Det var ikke turn on, men heller ikke turn off.

Nummer to var en elsker jeg hadde. Jeg gjorde det en gang fordi jeg visste han ønsket det. Det endte med at han fant ut at siden jeg ville la ham leve ut noen fantasier, var jeg billig, så han prøvde å sende meg videre til kamerater. Sjarmerende. Jeg så ham ALDRI igjen.

Nummer tre sugde jeg på bakrommet på jobben hans. Hele settingen var så spesiell, så jeg lot ham komme i munnen min, og svelget. Var egentlig ganske sexy. Det skjedde bare en gang. Heftig var det.

Nummer fire, en eks jeg ikke burde blitt sammen med, svelget jeg en del ganger. Det var helt forferdelig. Jeg brakk meg så jeg hadde problemer med å skjule det. Han smakte rett og slett høgg. Jeg gjorde det ikke fordi jeg ville, men fordi han ba meg om det, og det var vanskelig å si nei til ham.......

Nummer fem, det er han jeg dater nå. Å suge ham til han kommer og la ham komme i munnen min, for så å svelge det, det er så sexy at jeg nyter hvert sekund. Dessuten smaker han godt.

Så for meg har det vært litt blandete opplevelser. Det har vært både fordi partneren har ønsket det, og fordi jeg har villet det selv. Med han jeg dater nå, foreslår jeg det gjerne, fordi jeg synes det er så sexy.

Jeg har vel egentlig svelget hver gang noen har kommet i munnen min, rett og slett fordi det er "mindre ubehagelig" - konsistensen og smaken er ikke alltid den beste. Så når man får litt teken på det, passer man på at mannen kommer litt langt bak, så svelger man rett ned, også er det ferdig. I stedet for å holde det i munnen til man kan spytte det ut. Urk

Gjest Toddy boy
Skrevet

"Da slikker han det i seg."

Hva faen??

Dette slår sprekker i forklaringa.....

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Når han spruter utover ansiktet og halsen min, slikker han meg ren etterpå. Dritsexy og opphissende!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å suge en pikk og la saftene og sæden hans komme i munnen er bare nyydelig.Ikke noe gjør meg mer tent enn å suge :)

Min nåværende kjæreste smaker ikke på sæden sin, men exn min elsket at jeg klinte med han rett etterpå og lot noen edle dråper være igjen til han ..mm deilig ;)

Skrevet

Jeg svelger ikke, men kan godt la han sprute hvor som helst, og i munnen, men jeg spytter det ut igjen!!! MEn han merker ikke noe forskjell på om jeg svelger eller ikke! Og har heldigvis ikke noe behov for at jeg svelger! Jeg klarer det ikke fordi det er alt for salt for meg! Smaker ikke direkte vondt, men salt er bare pyton!

Skrevet

Nei takk. Skulle 'uhellet' være ute så spytter jeg ut igjen. Har bare skjedd et par ganger - jeg er var på å slutte før det skjer!

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å la han komme i munnen min eller svelge det igrunn :)

Jeg blir ikke kåt av det, men jeg vet at sambo blir det :rødme:

Skrevet

Liker å suge sambo og han liker å bli sugd. MEN jeg klarer rett å slett ikke at han kommer i munnen eller å svelge. Det er rett og slett noe med smaken som gir meg brekninger.

Skulle gjerne klart å svelge, tror sambo føler seg litt snytt når han ikke får nyte sugingen helt i mål....

Gjest Gjest_Mulle_*
Skrevet

Blir lett overrasket for ikke å bruke et kraftirgere uttrykk:RYSTET (ok ikke så voldsomt, da) MEN jeg ante virkelig ikke at det å få en sprut i munnen var så lite naturlig og akseptert. For meg: kunne ikke drømme om å frarøve mannen min den gleden. Ikke meg i mot heller.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg liker rett og slett ikke smaken, så nei, det er ikke aktuelt!

Vet ikke hva som er minst sexy jeg, at han ikke får komme i munnen min eller at jeg kaster opp!?

Skrevet

Jeg elsker å suge og svelger alltid. Ser ikke poenget med å suge om jeg ikke skal svelge det.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Dere som ikke svelger pga smaken bør kjenne litt på saftene mannen deres må slikke/suge opp

Skrevet

Jeg tror jeg har gitt oralsex til 6 eller 7 menn i mitt liv. Og jeg har kommet frem til at noens sæd smaker virkelig ille. Mens andres ikke smaker vondt.

Derfor er jeg veldig glad for at kjæresten mins er smaksnøytral :) Jeg synes det er deilig å suge han, men i motsetning til eksen..så er ikke orgasmen hans noe jeg frykter...heller noe jeg ser frem til. Eksens sæd var ille og noe jeg svelgte unna så fort som mulig.

Skrevet
Jeg tror jeg har gitt oralsex til 6 eller 7 menn i mitt liv. Og jeg har kommet frem til at noens sæd smaker virkelig ille. Mens andres ikke smaker vondt.

Derfor er jeg veldig glad for at kjæresten mins er smaksnøytral :) Jeg synes det er deilig å suge han, men i motsetning til eksen..så er ikke orgasmen hans noe jeg frykter...heller noe jeg ser frem til. Eksens sæd var ille og noe jeg svelgte unna så fort som mulig.

Hva kan det der komme av ? Vegetarkostmenn smaker kanskje bedre ? Røyking/snus ? Hm ?

Skrevet
Hva kan det der komme av ? Vegetarkostmenn smaker kanskje bedre ? Røyking/snus ? Hm ?

Jeg tror det bare er individuelle forskjeller på smaken. Noen mennesker lukter og smaker bare bedre...

Kosthold har i hvert fall lite å si, da både eksen og kjæresten min spiste omtrent det samme (maten min - er kokk :))

Jeg har heller aldri merket noe forskjell i smaken selv om vi har spist 40 hvitløk, ananas eller hva det enn var jentene i Sex og Singelliv snakket om. Eller tja, sterk indisk mat kan kanskje påvirke smaken...

Skrevet
Dere som ikke svelger pga smaken bør kjenne litt på saftene mannen deres må slikke/suge opp

Det har jeg gjort, og jeg synes det er rett og rimelig at mannen smaker på sin egen sperm også, om man forventer oralsex, slik at man vet hva den andre opplever.

Skrevet
Det har jeg gjort, og jeg synes det er rett og rimelig at mannen smaker på sin egen sperm også, om man forventer oralsex, slik at man vet hva den andre opplever.

Enig med deg Pax.

Det må være lov å ikke like noe seksuelt uten at det skal vurderes som sært!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...