Gå til innhold

Hvorfor ikke vite kjærestens antall partnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :)

Denne tråden ble til etter at jeg leste "Vil du vite sannheten?" (eller noe lignende) her inne på Seksualitet.

Registrerer at mange av dere ikke vil vite hvor mange sexpartnere kjæresten deres har hatt - fordi det er bedre å "ikke vite".

Jeg sikter nå ikke til dem som bare ikke er interessert, men de som helst ikke ønsker å vite hvor mange han har hatt.

Jeg ble litt nysgjerrig, så jeg spør: hvorfor det?

Fordi han er mer erfaren enn deg?

Er du redd for å bli sammenlignet?

Synes du det virker "billig" om han har hatt mange?

Flaut om han har hatt få..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet med dette temaet, er som regel tanken på at den pasjonen, kåtheten, man opplever hos sin partner....har andre også opplevd en gang...

...hvis man ikke dreper slike tanker, så dreper man forholdet til slutt...

Skrevet
Problemet med dette temaet, er som regel tanken på at den pasjonen, kåtheten, man opplever hos sin partner....har andre også opplevd en gang...

Det er det vel ikke til å komme bort ifra :roll: Dersom man ikke er sammen med en jomfru da, og blir man sammen med en jomfru får man vel vite det.

Jeg ser heller ikke problemet i å samtale om antall sexpartnere. Så da var det vel heller ikke meg Mel siktet til :lol:

Skrevet

I mitt tillfelle er det ikke det at jeg kkevil vite. Jeg synes bare ikke at jeg har noe med det. Ikke har det noen betydning heller.

Han har heller ikke noe med hvor mange jeg har hatt. Men dersom han spør skal jeg alltids svare.

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg vet hvor mange de jeg har vært sammen med har hatt sex med, og de vet hvor mange jeg har hatt sex med.

Totalt uproblematisk.

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg vet hvor mange de jeg har vært sammen med har hatt sex med, og de vet hvor mange jeg har hatt sex med.

Totalt uproblematisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...