Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på SL for første gang i kveld. Har funnet KG-huset - og det skal være 7 stk her (i følge "traffic") - men jeg ser ingen. Må jeg bli invitert for at jeg skal se de andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Niks, men de kan være spredd for alle vinder, du må vel bare lete litt

• 2 uker senere...
Skrevet

Om det er noen der, så vil du se dem som grønne prikker på kartet (mini-map f.eks).

Traffic sier vel mer om "trafikken" på øya i en viss periode.

Skrevet

Ja, ok. Det forklarer jo hvorfor. Har nærmest gitt opp, da, det er jo aldri noen der. :(

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Ja, ok. Det forklarer jo hvorfor. Har nærmest gitt opp, da, det er jo aldri noen der. :(

Jeg har nå endelig registrert meg på de der SL greiene (fartstid ca 4 dager). Har vært på "Edda Media" øya endel ganger, hilst på Reven/Fubar/Pail..

..og selvsagt prøvd å dra med meg Pax også da, men hun sliter litt på "hjelpeøya" enda, tror jeg.. ! ;)

Jeg har jo fått noen rene SL venner også, på den korte tiden (rare greier). Hadde meg nettopp en svingom med ei dame fra USA, på ett sted som heter Brasil.. ! (Slowdance.. ? + tango !)

SL var noe som falt i smak for min del ihvertfall.. ! ;)

NB. Kan selvsagt ikke love å være på Edda øya på ett visst tidspunkt, men søk etter "Nedfall Nightfire", og send meg en IM ! :)

Nå er det bysselalle for min del.

Endret av Nedfall
Skrevet

Jeg har vært på Edda mange, mange ganger og aldri sett en levende sjel der! :(

Skrevet

Det har blitt litt mere liv der nå.. forandringer har skjedd i det siste:)

• 4 uker senere...
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har vært der noen ganger. Men jeg ser aldri noen bortsett fra 1 gang.

har snakket med en person der. Men hvem det var vet jeg ikke

Skrevet

Blir mer liv fremover. Har vært litt stillestand i det visuelle en stund, men nå skal det komme mer på KG øya, samt at vi håper det vil komme flere folk dit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...