lillesky Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan er Puma-joggesko i størrelsene? Store eller små?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Mer store enn små vil jeg si, egentlig ganske normale i størrelsen.
Gjest Gjest_puma_* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Synes de er helt vanlige i størrelsen, bruker 39 og har 39 i puma. Men de er smale, så de er ikke så gode for brede føtter, synes jeg. Og egentlig er de vonde å gå på.... så tynne under.....
:-) anna Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg synes de er litt små og smale i størrelsen. Men de tilpåasser seg foten raskt, og da blir de veldig gode.
Gjest Borghild Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Helt normale syns jeg. De er veldig gode.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Men det er forskjell på joggeskoene og sneakers. Jeg har både, bred fot, høy vrist og stor fot. Men har likevel damepuma joggesko som passer godt. Har hørt at sneakersene er mindre i størrelsen.
lillesky Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tenker på damemodellene, de som har tynne. I slike små joggesko bruker jeg 37, men i fjellsko bruker jeg 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå