Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har vært i Alpene? Jeg er ikke redd for å dra til London eller Syden. Finner fram bra, og snakker jo engelsk, så.

Har fått litt lyst til å gå på ski/fjelltur i alpene i sommer (kanskje). Men jeg kjenner ingen som har reist dit. Mon tro om det er like lett å komme seg til alpene som til syden.....? Et eller annet som sier meg at det blir komplisert å få til. ????????

Synspunkt? Er det like lett å komme seg til resten av verden (samt ordne husrom) som å komme seg til syden?

Skrevet

det er noen år siden jeg har vært i alpene, de sveitsiske og de franske. og det er en opplevelse jeg kan anbefale!

har reist med bil de gangene jeg har vært der, men det går jo an å ta tog eller buss eller selvfølgelig fly.

aldri vært noen sydenentusiast, så jeg kan ikke sammenligne tilgjengeligheten. men vil du til alpene, klarer du nok å komme frem!

Skrevet

Jeg har vært i alpene flere ganger. Har reist på pakketur og på egenhånd. Anbefaler å reise på egenhånd, da er man mye friere. Vi søkte på nettet etter hotel og reiste med rutefly til feks Geneve i Sveits. Derifra går det tog til mange skisteder. Kan anbefale Zermatt, - har vært det 6 ganger og blir aldri lei. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...