Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min venninde var sammen med bestekompisen til min forloved en god stund og de 2 ble gode venner etter bruddet.

nå fremdeles sitter min venninde og skriver meldinger om hvor fælt hun har det med sin nåværende typr og får min forloved til og komme og hjelpe henne, moren hennes og venninene hennes med ting (uten at hun har sagt et pip til meg om det)

nå har det bløitt ganske irriterende for meg (som har extremt lav selvfølelse fra før av pga følelsesmessige problemer i forholdet vårt, se egen tråd) og se at hun bruker han til rådgiver, trøster og hjelper i sitt liv) jeg vet hun liker han og at moren hennes absolutt ville vert sjeleglad om hun hadde fått ham som sviger sønn..

i det siste har har brukt mye tid til henne med og hjelpe henne, moren og vennina hennes med ting som mannen i huset skal gjøre, (flyttehjelp til tunge ting, hjelpe med vaskemaskin, fixe vaskemaskin)

så sitter jeg hjemme og venter på at han skal komme hjem og være med meg..noe som blir for seint..

jeg har snakket med min forloved om dette og kommet til enighet..

men hva med vennina mi?

bruker hun han til ting som han ikke burde gjøre?

er jeg for sjalu?

kan jeg stole på henne?

hvor hadde dere satt grensa?

det irriterer ræva av meg at hun ALLTID sitter lang ut på natt og skriver meldinger med ham!og ber ham om tjenester som jeg ikke synes han burde gjøre (finn din egen mann for f...!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor god venninne er hun da? Kan du invitere henne på en kaffekopp og fortelle henne hvordan du opplever det oppi at du og samboeren din går gjennom en litt tøff periode?

Skrevet

Veldig o.t. men kanskje du burde utsette bryllupet dersom du har "extremt lav selvfølelse fra før av pga følelsesmessige problemer i forholdet vårt"..?

Skrevet
det irriterer ræva av meg at hun ALLTID sitter lang ut på natt og skriver meldinger med ham!og ber ham om tjenester som jeg ikke synes han burde gjøre (finn din egen mann for f...!)

Hun høres ut til å være en litt for god venninne av forloveden din, etter min smak.

Og kanskje hun er en del av årsaken til hans manglende følelser for deg nå.....det var nå min tanke etter jeg leste det andre innlegget ditt.

Skrevet

Det er du og samboeren din som sammen må komme frem til hvor denne såkalte grensen skal gå.

Hvis denne venninnen kontakter han hele tiden, så må han begrense kontakten. Ikke du..

Men alt i alt, så høres det ut som om du og samboeren trenger en samtale mer enn du og venninnen din.

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Hun høres ut til å være en litt for god venninne av forloveden din, etter min smak.

Og kanskje hun er en del av årsaken til hans manglende følelser for deg nå.....det var nå min tanke etter jeg leste det andre innlegget ditt.

Huff :( Jeg tenkte det samme..

:klem:

Skrevet (endret)

Du har ekstremt lav selvfølelse....

Du tror venninna di er ute etter typen din....

Han sliter med manglende følelser for deg....

Han sier han ikke elsker deg lengre....

Dere har planer om å gå i samlivsterapi.....

Dere planlegger bryllup?

Endret av CeeCee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...