julibrud08 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Er det noen som vet hvilket merke denen kjolen er, og om det er noen forhandlere i Oslo og omegn som fører den. Synes den var veldig fin og kunne tenke meg å prøve den på...Link til kjolen Endret 1. oktober 2007 av Camilla
Tecka Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det er en Maggie Sottero Sjekk med Kristins Brudesalong i Lillestrøm http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?at...p;moreOptions=1
julibrud08 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk for hjelpen Da skal jeg sjekke der eventuelt....
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skjønner ikke helt jeg... Torunns Drømmekjoler de bare kopierer kjolene til alle de store merkene...? Og til og med bruker deres bilder i sin markedsføring. Er det helt ok?
julibrud08 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 Det kan du si..Synes også det var litt merkelig... Er kjolene helt like orginalen??? Det er det jeg lurer mest på....
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Hun driver nok ulovlig ja. Kjolene vil ALDRI bli lik bildet fra disse orginalleverandørene.
pinkybride Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Den kjolen er driiitlekker. min favoritt vurderer den selv
*Emma* Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Kjolene fra dem som kopierer vil vel sjelden bli helt lik originalen. Det er ikke lett for en syerske i Norge å få tak i akkurat samme blondene som en amerikansk designer har brukt feks. Jeg så en kopi av min MS kjole (på Ebay) som var sydd i Kina. De sa riktignok at de gjorde så godt de kunne og brukte så like materialer de fant....den så HELT annelredes ut med andre stoffer/blonder og var ikke noe fin i det hele tatt.....syns jeg...
X-up Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg kjøpte en maggie sottero kopi, og jeg var kjempe fornøyd. Ingen kunne se at det ikke var en original. men nå hadde ikke min blonder på da... Kopiene på ebay er jeg mye mer skeptisk til... Kjøpte min kjole på bridalonlinestore.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå