Gjest gobi Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har en litt-mer -enn-kamerat som jeg har hete telefonsamtaler med. Innimellom tar vi av , og det er i grunnen spennende og ok. Så lurer jeg på følgende : Liker dere gutter/ menn denne formen for sex ? Hvordan ser dere på oss jenter som "driver" med sånt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest besøkende Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 Hallo jente, hva mener du når du sier "driver med sånt"? mener du da sex? alle jenter og gutter driver med sex i mange forskjellige varianter... og hva spiller det for rolle hva gutta mener hvis du har glede av tlf sex og har noen og praktisere dette med? legg fra deg den dårlige samvittigheten jente fordi du har sex.....ellers vil du få komplekser. dette er godt ment fra en dame som har hatt sex i noen år og kommer ikke til å gi meg med det...i forskjellige former... jeg er glad i sex og bryr meg om å ha det godt med en partner. TENK PÅ DEG SELV JENTE, OG IKKE PÅ ALLE DE ANDRE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gobi Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 Klart det spiller en rolle hva gutter synes ! Dessuten mener jeg at det er en betydelig forskjell i jenters og gutters følelsesliv når jeg spør som jeg gjør. For å si det sånn : opplever gutter positive følelser, kontakt og kommunikasjon gjennom telefon- sex, eller blir det for fjernt og derfor kjedelig......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 5. april 2003 #4 Del Skrevet 5. april 2003 Hei du. Jeg kunne ikke hatt telefonsex. Jeg er altfor lite verbal til det. Jeg er så glad i alt det som handler om touch, følelser og varme, at bare ord hadde ikke vært helt min greie. Ikke for det, jeg har hatt nettsex en gang. Det gikk fint det. Men poenget er at jeg ikke er typen til å gjøre det, pga min personlighet. Om du har glede av det, er det bare flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. april 2003 #5 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg synes tlf sex er helt supert. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gobi Skrevet 6. april 2003 #6 Del Skrevet 6. april 2003 Mel må da være en mann - og svarer som vi tradisjonelt tror ei dame gjør. Det var det jeg trodde, -for å si det sånn-, at det er følelser og touch vi vil ha. Uansett kjønn. EN mann er jo ikke akkurat noe statistisk materiale, men forteller meg at variasjonen er tilstede. Hvem vil ha telefon-sex ? De som vil leke ? De som er redd for alvor og skikkelig nærhet ? De som ikke får det vi egentlig vil ha ? Det lurer jeg på-og dessuten lurer jeg på om veien fra telefon-sex til skikkelig touch er lang............? Det begynner jo å bli vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #7 Del Skrevet 6. april 2003 Gobi - mann..? :o Jeg svarer som meg selv. Poenget med "touch, følelser og varme" er ikke det psykiske. Det er det fysiske jeg tenker på. Opplevelsen av en varm mann (ikke varme følelser i denne omgang), var det jeg mente. Å ta på. Jeg synes det blir stusselig å sitte med et telefonrør i hånda... Uten å få tafse på noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratos Skrevet 6. april 2003 #8 Del Skrevet 6. april 2003 Stusselig? kanskje sammenlignet med "the real thing", men passer utmerket i avstandsforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #9 Del Skrevet 6. april 2003 Det kan jeg forstå stratos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 6. april 2003 #10 Del Skrevet 6. april 2003 Menn er heller ikke like. Noen liker tlf sex, andre ikke. Tror nok denne "kameraten" din synes det er spennende, pirrende og positivt. Men samtidig håper han nok veldig på at det er et forspill til noe mer. Sex handler om lyst, følelser, intimitet, personlige ting, og om begjær. Ikke la han tro noe du ikke mener. De fleste menn ønsker nok det hele "live" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maiki Skrevet 17. mai 2008 #11 Del Skrevet 17. mai 2008 jeg liker det kjempe godt, det er deilig det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strikkel Skrevet 18. desember 2008 #12 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg liker det kjempe godt, det er deilig det :gjeiper: Mitt hjerte er knust. Min samboer, har hatt tlf sex med hundrevis av damer i løpet av 10 mnd. 50 000,- er brukt kun på egen nytelse. Vi hadde alt! Var lykkelige, forelsket, ikke en dag uten at vi var nær hverandre.....viste at vi var gla i hverandre. Vi hadde verdens deiligste sexliv. Vi har mange barn, minste er baby....vi har akkurat bygd hus til 3 mill. og har slitt med å klare oss økonomisk. D.v.s jeg har slitt, han har vært blakk. Jeg har måtte låne penger for å klare å betale, blant annet fra barnas kontoer. Nå som jeg oppdaget hva han har drevet på med- sett tlf.regninger fra mellom 5-8 000 hver mnd. Funnet bilder av hans penis i ulike vinkler på tlf.osv...logger og jeg vet ikke hva....så sier han at han ikke forstår hva han har gjort, han har ikke tenkt. Han elsker jo meg og oss barna... Saken er den at jeg føler meg knust, har gått ned 7 kg på en uke. Vi har ikke råd å kjøpe gaver til ungene engang i år. Tenk over det neste gang du har tlf sex....hvem er egentlig den andre. Vårt liv er ødelagt....jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen råde meg??? Han rømmer fra alt hvis jeg prater om det til felles venner og familie, jeg blir gal av å bære på alt dette alene. Forstår at dette er spennende, men ja for de som er single..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 18. desember 2008 #13 Del Skrevet 18. desember 2008 Telefonsex kan aldri erstatte "the real thing". Men det kan være godt og spennende når man er fra hverandre! Når det gjelder historien til strikkel, var jo det bare helt tragisk. Sånt skal du ikke finne deg i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 26. desember 2008 #14 Del Skrevet 26. desember 2008 Mitt hjerte er knust. Min samboer, har hatt tlf sex med hundrevis av damer i løpet av 10 mnd. 50 000,- er brukt kun på egen nytelse. Vi hadde alt! Var lykkelige, forelsket, ikke en dag uten at vi var nær hverandre.....viste at vi var gla i hverandre. Vi hadde verdens deiligste sexliv. Vi har mange barn, minste er baby....vi har akkurat bygd hus til 3 mill. og har slitt med å klare oss økonomisk. D.v.s jeg har slitt, han har vært blakk. Jeg har måtte låne penger for å klare å betale, blant annet fra barnas kontoer. Nå som jeg oppdaget hva han har drevet på med- sett tlf.regninger fra mellom 5-8 000 hver mnd. Funnet bilder av hans penis i ulike vinkler på tlf.osv...logger og jeg vet ikke hva....så sier han at han ikke forstår hva han har gjort, han har ikke tenkt. Han elsker jo meg og oss barna... Saken er den at jeg føler meg knust, har gått ned 7 kg på en uke. Vi har ikke råd å kjøpe gaver til ungene engang i år. Tenk over det neste gang du har tlf sex....hvem er egentlig den andre. Vårt liv er ødelagt....jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen råde meg??? Han rømmer fra alt hvis jeg prater om det til felles venner og familie, jeg blir gal av å bære på alt dette alene. Forstår at dette er spennende, men ja for de som er single..... Kom deg vekk... ta med deg gjelde, men om du kan, ta med deg gjelda, og behold huset...!! Behold så mye du kan.. men kom deg vekk... èn som er upålitelig, er ingenting å bygge en framtid på. Du må vite, at 95% av norske mannfolk er bare feige PYSER! som ikke kan ta vare på damene...... De er så feige.......... Finn deg en du kan stole på..... ikke vær naiv... du er så mye sterkere enn du tror................ Fra marius, "Tyr1" fra nettby................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ddd_* Skrevet 29. mai 2009 #15 Del Skrevet 29. mai 2009 Klart det spiller en rolle hva gutter synes ! Dessuten mener jeg at det er en betydelig forskjell i jenters og gutters følelsesliv når jeg spør som jeg gjør. For å si det sånn : opplever gutter positive følelser, kontakt og kommunikasjon gjennom telefon- sex, eller blir det for fjernt og derfor kjedelig......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ddd_* Skrevet 29. mai 2009 #16 Del Skrevet 29. mai 2009 hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå