Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er så sykt irritabel for tiden og blir sur å bedriten for ingenting! Kan ikke huske sist gang jeg har vært sånn. Det var etter jobb på torsdag og F pleier å komme å hente meg og jeg prøvde å få tak i han i 20 min etter jeg var ferdig fordi jeg skulle på butikken, men siden han ikke kom før lenge p.g.a jeg ikke fikk tak i han rakk jeg ikke butikken og jeg ble dritsur. På fredag skulle vi ut å sykle og jeg var irritabel igjen, for ingenting. Jeg fikk ikke til håret mitt og det var jævlig å tok det opp i hestehale med satt skjevt og helvete var løst, argh! Det var heftig motvind hele tiden og F hørte ikke ghva jeg sa p.g.a og jeg ble enda mer sur. Dro bare hjem jeg. I dag er det fint vært og vindstille og vi dro på ut sykkeltur igjen. Koselig, helt til vi skulle henn på bensinstasjon og fylle luft i dekkene mine og jeg var dritvarm ig bhstroppene falt ned hele tiden og sokkene skle ned hele tiden og i oppoverbakke så jeg må gå og jeg blir sur å dritthumør. Vi var på butikken og vi snakket sammen, så skulle jeg si noe til han men han fulgte ikke med så det så ut som jeg sto å snakket høyt for meg selv/til tilfeldig forbipasserende og jeg ble sur igjen fordi jeg følte meg som en idiot. Herregud jeg er jo et monster! Jeg blir sur å gretten for ingenting og merker jeg bare blir slå noe hardt og kaste noe så det knuser. Da jeg gikk oppoverbakken ville jeg bare kaste sykkelen så hardt jeg kunne ned skråningen og jeg var så forbanna. Og for hva da? INGENTING! Hvorfor er jeg et monster! jeg syntes synd på F, men ejg kan ikke noe for det.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg syntes synd på F, men ejg kan ikke noe for det. Selvsagt kan du noe for det, hvem ellers skulle det være sin feil. Og stakkars samboeren din, hadde aldri orket å leve med noen med et slikt temperament.
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Men jeg er aldri sånn, men har vært episoder siden torsdag kveld og alt er rævva. Jeg vet ikke hvorfor jeg reagerer sånn, men plutselig blir jeg dritforbanna..
Grønt blad Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Skal du ha mensen snart? Hender jeg blir kjempesinna uten grunn før jeg skal ha mensen. Kanskje det er årsaken? Endret 1. oktober 2007 av Grønt blad
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har p-stav så jeg er ikke gravid og jeg vet ikke om jeg skal ha mensen. Jeg pleier ikke ha det og har vel hatt mensen 3 ganger i år. Kan da være litt irritert men ikke sånn som nå. Jeg merker svært lite til mensen også da jeg har bittelitt i 3-4 dager og jeg kjenner det ikke overhode og humøret stor sett er det samme. Jeg håper ikke denne periode tingen varer lenge for det er noe piss og jeg vil ikke sperre det inni meg heller fordi det er enda verre og jeg klarer det heller ikke.
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, jeg har jo p-stav som jeg tok inn for et år siden.
Gjest Mea Culpa Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Bivirkning av p-staven? Jeg hadde den, men tok den ut etter 1 år fordi jeg fikk så fryktelig mye kviser. De kom snikende ... De første seks månedene var jeg kjempefornøyd.
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Kan være, har jo hørt om mange som får en del bivirkninger etter en stund med p-stav. Jeg har omtrent aldri fått noe bivirkninger av noe, men kan jo være. Jeg føler et skikkelig raseri inni meg og jeg vil kaste noe har så det knuser og ødelegge noe. Jeg gjør det ikke da, men gjerne smelle med ei dør så jeg får ut noe. Jeg har fått et par kviser, men har spist myyye godteri i det siste.
Paradokset Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 jeg syntes synd på F, men ejg kan ikke noe for det. Synes du det er greit om han også oppfører seg rabiat? Er dritsur, kjefter og smeller og slamrer med dørene uten grunn? Stikk ut i skogen og hogg ved eller bær stein så skal du se frustrasjonene forsvinner...
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 2. oktober 2007 #13 Skrevet 2. oktober 2007 gjør noe hyggelig for deg selv. når var du sist på byn med jentene og ladet helt ut. eller gjør noe annet du synes er artig. kanskje du bare er litt deppa om dagen. er lov å ikke være blid som ei lerke hele tiden!
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2007 #14 Skrevet 2. oktober 2007 Er P-staven 100% sikker da? Den er vel 99% eller noe, men jeg har jo ikke merket noe sympomer uansett. gjør noe hyggelig for deg selv. når var du sist på byn med jentene og ladet helt ut. eller gjør noe annet du synes er artig. kanskje du bare er litt deppa om dagen. er lov å ikke være blid som ei lerke hele tiden! Lenge siden. Jeg shopper litt på nett av og til, men ejg har ikke så mange å gå ut med så den muligheten krymper jo litt vel mye da. Jeg er ikke spesielt deppa for da er det et "annet humør". Har bedre seg litt nå merker jeg, håper bare det ikke komme tilbake
Gjest Elize Skrevet 2. oktober 2007 #15 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kan også ha det sånn i perioder, smeller med dører og kjefter på samboeren min. Det ender med at han også blir forbanna. Som regel ender det med at jeg begynner å gråte, men da får jeg grått skikklig ut og det er så utrulig godt. Da får vi alltid pratet litt og jeg føler meg mye bedre. Men ellers så synes jeg det hjelper og gjøre noe fysisk som å trene eller vaske hele huset.
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2007 #16 Skrevet 2. oktober 2007 Ja vaske hjelper! Det blir så ryddig å fint når man rydder i sinne
Gjest Jenna88 Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Hadde en sånn periode i vår. Det beste du kan gjøre, er vel å beklage at du er slik, forsøke å få kontroll over egen irritasjon og legge deg flat hvis du har beskyldt ham for noe lite hyggelig. Trening og skogturer er forresten medisin for sjelen.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kan også ha det sånn i perioder, smeller med dører og kjefter på samboeren min. Det ender med at han også blir forbanna. Som regel ender det med at jeg begynner å gråte, men da får jeg grått skikklig ut og det er så utrulig godt. Da får vi alltid pratet litt og jeg føler meg mye bedre. Men ellers så synes jeg det hjelper og gjøre noe fysisk som å trene eller vaske hele huset. Akkurat samme her..hjelper masse å få grått ut og snakket om følelsene mine. har en kjempkjekk samboer som skjønner at når jeg blir i fort dårlig humør, er det som regel mensen som er i anmars. Da gjør han masse for og få meg til å le, og det funker alltid=) men til trådstarter: høres ut som bivirkninger fra helvete! Been there, done that!
Gjest =tentacle= Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 Hvorfor er jeg et monster! jeg syntes synd på F, men ejg kan ikke noe for det. Du kan ikke så mye for humøret ditt, men du hadde vel greid å beherske deg fra de verste utbruddene om det gjaldt arbeidsgiver, en bestemor eller et lite barn. Da greier du å beherske det grøvste overfor samboer også. Hvis det fortsetter og du ikke finner noen forklaring, ville jeg absolutt vært mistenksom til hormonene du går på.
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 Men jeg har jo hatt staven i et år, kan det bare komme sånn plutselig? Er det fordi det har stabilisert seg kanskje? For jeg hadde jo ikke mensen før tidligere i vår og har hatt mensen ca. 2 ganger på 2 mnd. Er ikke helt sikker side ejg ikke følger med på sånn.. Trodde bare ikke at det ville gi utslag nå plutselig, men det er jo også bare et hormon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå