Gå til innhold

Jeg forlater forumet!!!!

Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Hurm Hurm* er nå du den rette til å si det Sandman :o om du ikke sender stygge mailer og PM så driver du jo selv en gigantisk mobbe-kampanje inne på Forumet!

Minnie

Dette gnåler du om hele tida, Minnie, og at vi to har hatt fighter, er det ingen tvil om, men mobbekampanjer kan du ikke beskylde meg for.... det er i så fall en svært sær og subjektiv oppfatning DU har... men nå gjaldt vel dette Pjusk, og ikke deg og meg, derfor foreslår jeg denne gangen at du er voksen nok til å legge vekk tøvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
derfor foreslår jeg denne gangen at du er voksen nok til å legge vekk tøvet.

Og det er ikke mobbing og snakke til meg som om jeg var en 5 åring?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg vet hva jeg snakker om ;)

Vel, da burde du ikke være så flåsete mot Pjusk.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Hvorfor skulle noen gidde å bruke tid her inne hvis det ikke ga dem noe? Det er frivillig å benytte seg av forumet, og jeg kan godt skjønne at noen vil finne nye jaktmarker hvis de blir "forfulgt". Skjønner bare ikke hva som får folk til å orke å henge seg så sinnsykt opp i småtteri med de følger at de påtar seg å beskylde folk for ting via mail og pm... De må i såfall ha for lite å gjøre irl..

Synes det er synd at du takker for deg Pjusk, men du skal vite at det er ingen skam å snu :wink: - og mulig å komme tilbake med nye blanke ark også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er vel sagt her til deg Pjusk, å jeg forstår meget godt du vil forsvinne om du får slike PM'er og mailer.

Det er meget beklagelig.. Å det burde ikke vært lov.

Synd om du forlater forumet.

Skulle ønske du ble, for det skal ikke være nødvendig å måtte forlate ett diskusjonsforum.

Lett å si ikke bry deg, for det er nok vanskelig, men det gjelder ett stooort mindretall som gjør slikt.

De fleste her inne ville aldri gjort slik. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha det bra, Pjusk.

Til alle gjenværende: hvorfor i all verden legger dere ut mailadresser?

Om det er brukere som vil ha kontakt med dere pr mail, så går det jo an å sende en pm først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt! Veldig, veldig synd at d skal bli sånn! Vet ikke engang hva d dreier seg om, er så mye her jeg dropper å lese, særlig krangling og sånt! Og at folk driver og sender hatefulle PM'er og mail'er, syns jeg er absolutt lavmål!!!! Og da skjønner jeg faktisk avgjørelsen din, men som sagt; synd at ikke folk kan la folk få ha sine meninger 9 fred uten å gå helt berserk av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L-B: er det noe jeg aldri har gjort i min nettkarriere, så er det å legge mailen ut offentlig. Ellers kan jeg ofte være naiv, men mailen min får du aldri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Takk for alle koselige tilbakemeldinger!! Blir nesten litt rørt! Og det er nesten så jeg angrer på min avgjørelse om eksil....

Kanskje jeg kommer tilbake senere, men da fortsatt under samme nick.

Nå tar jeg iallefall "ferie", men jeg skal nok holde øye med dere! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Pjusk! Det er lov å ombestemme seg. Hvis du angrer litt så skal du ikke forsvinne bare fordi du sa det i affekt.

(ikke gå sin veg)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pjuske, jeg har ikke fått med meg noen ting av dette her (du vet kvinneintriger interesserer ikke meg så mye), men hva er det som egentlig har skjedd?

Hvorfor fikk du disse pm'ene?

W

Hvordan begynte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...