Gå til innhold

Jeg forlater forumet!!!!

Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Gjest Pjusk

Etter at jeg ga min støtte til at vi hadde forskjellige typer personligheter på dette forumet og etterlyste litt mer takhøyde, har tydligvis ikke dette falt i smak for de som elsker å hate. Spesielt at jeg tok Minnie i forsvar har tydligvis opprørt noen.

Jeg har de siste dagene fått en del PM'er og mailer som er så fullstendig usaklige og tatt helt ut av sin sammenheng. Jeg begynte å svare på henvendelsene, men nå gidder jeg ikke mer. Jeg er 32 år og orker ikke å bruke fritiden min på personlige angrep fremsatt anonymt (- som det jo er når man skriver under nick eller anonymt).

Jeg har fått mange stygge beskrivelser av min personlighet de siste dagene, og anbefaler de som har lagt frem disse påstandene om å lese min profil. Jeg har ALDRI lagt ut et eneste innlegg med personangrep, og har inntill de siste 1 - 2 ukene stort sett holdt meg på "Barn og familie".

Håper dere som er så SINNA hele tiden er fornøyd for hver bruker som forsvinner. Jeg gjør det ikke med lett hjerte da jeg synes KG har vært flott!!

Takk for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Etter at jeg ga min støtte til at vi hadde forskjellige typer personligheter på dette forumet og etterlyste litt mer takhøyde' date=' har tydligvis ikke dette falt i smak for de som elsker å hate. Spesielt at jeg tok Minnie i forsvar har tydligvis opprørt noen.[/quote']

Det er aldri lurt og støtte meg, og du er ikke den første som har brent deg på å gjøre det. Håper du kommer tilbake med ny profil om en stund.

Ha det godt så lenge Pjusk!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ikke gå, Pjusk.

:cry:

Vi trenger flere som deg her.

L-B

Tror neppe du hadde likt å bli kalt div. ting på PM og e- mail flere ganger om dagen LB. Det spares ikke akkurat på kruttet i slike mailer, så hvis Pjusk vil forlate KG så skjønner jeg henne meget godt!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Pjusk...

Leit å høre at du forlater et debattforum grunnet person-hets.

Jeg har nylig opprettet profil her, og har ikke lagt merke til spesielle personer her inne ennå, men det er alltid synd når brukere forsvinner.

Det jeg vil si, er at jeg forstår om du er lei av stemningen.

Jeg har lest litt gamle tråder her inne, og det virker som relativt amper stemning - fra enkelte brukere, om enkelte temaer.

Jeg liker temperatur, men misliker holdningen jeg oppfatter hos enkelte her inne.

En "fiendtlig" holdning fra begynnelsen - som om mitt poeng her i verden er å være ekkel.

Hadde vært fint med litt takhøyde - som du sier Pjusk - for misforståelser og ulike meninger og personligheter.

Synes også det lett blir fokus på person her - "argumenter" som "Er du helt idiot eller?!" er ikke spesielt givende.

Å i det hele tatt sende ekle mails og PM'er, virker etter min mening helt skrudd.

Men, som Minnie sier, det er jo mulig å opprette en ny profil, og "begynne på nytt".

Velkommen tilbake, i tilfelle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Forstår at det er lite hyggelig, Minnie.

Har du tatt kopi av PM'ene og oversendt de til Gry, det går jo ikke an å sende PM anonymt, så når innholdet går langt over grensen, kan kanskje Gry foreta seg noe med de brukerne det gjelder?

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Forstår at det er lite hyggelig' date=' Minnie.[/quote']

Det meste kommer på e- mail, dvs. utenfor KG og da er det ikke noe Gry har ansvar for.

Men jeg synes det er fint at Pjusk sier ifra om at hun mottar slik PM og e- mail for da kanskje det begynner å gå opp for endel brukere her at slike ting faktisk skjer, og at det ikke er noe jeg kun dikter opp for å få mer oppmerksomhet.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjakktrekk da er jo enkelt og greit å skjule e-mail adressen sin for andre brukere her inne.

Så må alt gå via debattforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette høres helt for jævlig ut og håper ikke det har noe med meg å gjøre da vi skværet opp og jeg trodde vi hadde en god tone.

Folk som sender slik møkk pr pm og mail er tapere!

Hvem har grunnlag for å sende slikt til deg ?

Det er klart, dere, at det er flere enn Minnie som får slikt søppel sendt til seg, det burde flere vite nå. Og det er ikke hyggelig for noen!

Jenter er jenter værst,- ser jeg. (har ikke sååå mye tro på at gutta her gjør dette...)

Jeg hadde nå håpet du blir, Pjusk,- men jeg skjønner at du ikke orker mer på grunn av dette tullet! Jeg er selv på randen til å forlate forumet, men har valgt å bli foreløpig.

Håper du gir lyd fra deg en gang selv om du drar :(

Stor klem fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg lar heller ikke e-mailadr. min være synlig.

Hvis noen ønsker å kontakte meg, kan det kun skje via PM.

Synes det er grei ordning.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo så utrolig synd at folk ikke skal få ha meningene sine uten å bli hetset på denne måten.

Hvis en har samme mening som en annen bruker og forsvarer denne må det jo gå an å få ha denne meningen uten å bli uthengt helt.

Spesielt gjelder dette hvis noen forsvarer visse brukere........

Håper virkelig du blir her på KG jeg Pjusk. Du virker som en trivelig og oppegående jente.

Stå på meningene dine du og ikke bry deg om brukere som bruker mere tid på å jage etter andre, istede for å passe seg selv. :wink:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Håper at du blir.... Stå for det du skriver og ikke bry deg om hva andre måtte mene og skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Hei Pjusk :)

Visste ikke at dette foregikk blant brukere. Trist at det er slik. Har enda ikke fått noe hat mail. Men jeg må si jeg er dypt rystet over den behandlingen du sier du har fått. Skammer meg på forumets vegne. :oops:

Ja er enig med deg og flere er med deg når det gjelder dette med takhøyde her inne. Syns man skal få lov å reagere men ikke at det skal være lov å kalle noen stygge ting og terrorisere folk!

Syns det er trist at du velger å forlate forumet, du har masse å bidra med i dette forumet, men jeg respekterer din avgjørelse.

Håper som flere har foreslått at du vender tilbake senere og da kansje velger å starte på nytt med et annet nick.

Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Håper du blir Pjusk!

Ikke la noen få idioter få drive deg vekk herfra.

Enig! Alle som tar kampen opp mot sjofle KG-brukere uten folkeskikk, og respekt for andre, må fortsette å stå på barrikadene her inne! Slik oppførsel skal ikke få presse noen ut! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Perser og Tilde, Dere vet ikke hva dere snakker om. Det er vannvittig flåsete og bare skrive "ikke bry deg om det" når du daglig må måke unna PM og mail med de mest hatske og utspekulerte uttalelser. Blir faktsk ganske så provoserte av denne "ikke bry deg om det"- holdningen så mange møter når de forteller om slike hendelser.

Personlig er jeg omtrent herdet etter så lang tid på KG- men jeg kan love deg at de fleste hadde gått rett i bakken om de begynte å motta slik mail og PM til sine egne kontoer.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Slik oppførsel skal ikke få presse noen ut! :evil:

Hurm Hurm* er nå du den rette til å si det Sandman :o om du ikke sender stygge mailer og PM så driver du jo selv en gigantisk mobbe-kampanje inne på Forumet!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at vi alle bør holde oss til "vær varsom plakaten". MEN å sende hatske pmer og mail er SYKT. Dette bør gjøres noen med i form av sanksjoner. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...