Gjest Ukjent for denne gang Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 En ting jeg lurer på er jenters mangel på perversitet eller kanskje sier det mer om oss gutta? I alle fall her er drømmen min: Vi har ikke møttes før og jeg får beskjed om å komme hjem til deg. Spent ringer jeg ringeklokken din og både gleder og gruer meg. Du åpner opp og heldigvis har du ikke lakk og lær, men skjørt og strømpebukse av helt normal karakter. Dog viser du med en gang at du har styringen og jeg får beskjed om å kle av meg. Ikke det at du ville så gjerne se meg naken, men du vil også ha det overtaket det er å være påkledd mens jeg går i det antrekket jeg ble født i. Du bruker god til på å inspisere meg og bare fordi du har lyst til det får jeg også beskjed om å legge meg over ditt fang. Med rappe slag over baken min viser du godt hvem som har styringen. Strømpebuksen blir nå tatt av og jeg blir satt til å massere, men mest slikke føttene dine og kjærtegne deg så godt jeg kan. Vel fornøyd setter du deg på kanten av sofaen og vil finne ut hvor godt jeg kan slikke deg. Med hender og munn gjør jeg mitt beste for at det skal gå for deg og pikken min blir bare hardere og hardere og jeg får beskjed om å runke den foran deg. Jeg søler på låret ditt og må bare slikke alt i meg selv. I dag ønsket du ikke mer og jeg ble sendt på dør, men kanskje neste gang? Kanskje du da har en eller flere venninner på besøk. Kanskje vi har avtalt at jeg f eks kommer med pizza. Du åpner pakkene og sier at den ene ble feil. Jeg blir beordret til å kneppe ned buksen og legge meg over fanget ditt med venninne dine som storøyde tilskuere. Kanskje jeg må gå bukseløs og være kelneren deres resten av kvelden og det er nok, eller kanskje ønsker dere andre ting. Kanskje du ønsker en å tisse på eller i? Hvorfor er kvinner så vanskelig å få med på slike ting? Noen som har noen tanker?
Gjest jente23 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 vel... det er jo en helt uskyldig og vanlig fantasi, men personlig ville jeg overhodet ikke hatt sansen for å være kvinnen i din fantasi. det er ikke slikt jeg tenner på. derfor ville jeg aldri foreslått det, eller blitt med på det... men jeg tviler ikke ett sekund på at det finnes nok av damer som digger sånt
Gjest *nurket* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Fins helt sikkert jenter som liker den fantasien Men den var ikke noe for meg. Kunne forsåvidt blitt med på den første delen av fantasien, men mine venninner som tilskuere og tissing det er ikke min greie....
Gjest Pax Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg kan sverge på at jeg har lest det innlegget før et sted.
Gjest Nedfall Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg kan sverge på at jeg har lest det innlegget før et sted. Her kanskje ?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 hæ hæ hæ jeg trodde jeg hadde spesielle ønsker men dette tar kaka
Gjest Ukjent for denne gang Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Det er nok riktig at det er samme tekst, men det er også samme forfatter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå