Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Skrevet 3. april 2002 Hjelp - mannen min kommer så sent! Jeg kan varme ham opp på alle mulige måter men hender og munn - allikevel må han bruke minst 30 minutter i alle tenkelige stillinger etter inntrenging før han endelig klarer å komme, og da er jeg så sår og øm at jeg knapt klarer å gå dagen derpå... Joda, det er deilig med et langt samleie av og til, men kunne jo vært deilig med en kjapp en av og til også! Det er så slitsomt for ham å gjennomføre et samleie at han ikke orker mer en en gang i uka eller så. Min forrige kjæreste kunne komme i løpet av et par minutter om det var så...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #2 Skrevet 3. april 2002 Jeg har vært i samme situasjon! Og det er helt forderdelig! Det er ikke så mye du kan gjøre med det desverre... enn å si det som det er! Fortell han at du ikke orker å holde på i non-stop i 30 minutter uten stopp. Jeg ble alltid veldig sår etter 20 minutter inn og ut. Da hadde jeg mistet tenningen og følelsen i underlivet også, og orket rett og slett ikke mere. Han ble veldig skuffet over at han ikke fikk fortsette, men jeg klarte faktisk ikke mer. Tar det like lang tid for han når han onanerer? Spør han om dette.. hvis det gjør det, så bruker han bare lang tid (aner ikke hvorfor, spør noen gutter her inne) Men du kan jo prøve å suge, run## osv osv i lang tid, og så prøve?? Nei, det er vanskelig, og jeg forstår deg hvis du er frustrert.. Gutta tror vi vil ha 30 minutter med inn og ut non-stop, men det er feil.. Vi blir såre av det, og tørker inn! Du kan jo prøve glidemiddel (gå på kondomeriet) hvis du blir fort tør! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #3 Skrevet 4. april 2002 Jeg run##r ham og suger ham lenge før han trenger inn i meg men det hjelper ikke... Han er like treig når han onanerer også. Vel, vel, han er en alle tiders fyr ellers, så det er vel bare å godta det.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #4 Skrevet 4. april 2002 Uff, det høres nesten litt kjedelig ut. Da får han bare godta at du faktisk ikke orker så lenge om gangen. Kanskje det hjelper litt? At han ikke kommer hver gang dere har sex? Ikke la deg overtales til å "overdrive" det! Vil du ikke mer, så si heller ifra enn å ligge der og vente på han!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #5 Skrevet 10. april 2002 Kjæresten min har også problemer med å komme, men det er enda verre. Han kommer ikke! Han klarer å komme når han onanerer, men når vi har sex eller jeg run##r han, klarer han det ikke... Slik var det i det forige forholdet hans også, og da tok det han et år før han klarte å slappe av med seg selv. Etter dette kom han når han ville. Nå venter jeg bare på at vi kan slappe av sammen... -denne gangen anonym
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #6 Skrevet 10. april 2002 30 minutter, herregud. For et år siden kunne jeg ha sex i opptil 4 timer jeg uten at det gikk for meg, men plutselig en dag så løste det seg av seg selv. Har du prøvd å stimulere prostata'en hans f.eks? PS: den første stillingen jeg fikk til å komme raskt i var med jenta på magen og jeg satt på lårene hennes. Lykke til!
Gjest Kvikkas Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Blir dårlig når jeg leser om folk som kan holde på i 4 timer! Skulle ønske det var meg...
Champagne Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Samme problemet med forrige sex-partner. Han kom ikke ved vanlig samleie, men måtte ta saken i egne hender mens jeg sugde litt innimellom. Litt frustrerende egentlig.
^me^ Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 det er sikkert ikke greit og ha det problemet...seff veldig leit og høre..jeg kan ikke si noe som kan hjelpe men jeg fant nåvartfall en link til deg... http://butikk.erotikknett.no/?index.php?rr=1o der er det oljer som gir økt følsomhet for både deg og ham..om det virker?det får dere prøve ut! lykke til! det løser seg nåkk skal du se :trøste:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå