Gå til innhold

Jeg beit sønnen min i natt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dette er faktisk ikke tull, jeg beit sønnen min på 4 år i natt. Nå har jeg verdens dårligste samvittighet, selv om det jo ikke var med vilje.

Sønnen vår kom å la seg sammen med oss en eller annen gang i natt, vet ikke helt når. Jeh hadde mareritt, der jeg i drømmen beit en annen person. Akkurat når jeg drømmer dette våkner jeg av at sønnen min gråter "mamma, ikke bit meg i skulderen", han ser livredd utstakkar.

Mannen min våkner forskrekket hva han hører og ser, og flytter gutten over på sin side.

I dag er jeg helt sjokkert over at dette i hele tatt er mulig. Jeg sjekket gutten, og har tydeligvis ikke bitt hardt, ingen merker. Huff, dette er ikke noe spørsmål, måtte bare få det ut. Min mann ser i dag litt komisk på det, jeg tør vel ikke å ha han sammen med meg om natta mere. Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi

Kanskje det er dette andre foreldre bør gjøre for å jage småtassene tilbake i egen seng om nettene!!! Finnes nok av foreldre som sliter seg halvt ihjel for å få senga for seg selv!!

Skrevet

Du har jo ikke gjort dette for å være slem! Om noen år ler du nok godt av det og det blir jo en glimrende historie til konfirmasjonstalen! Og kanskje dere nå får ha senga i fred?

Skrevet
I dag er jeg helt sjokkert over at dette i hele tatt er mulig. Jeg sjekket gutten, og har tydeligvis ikke bitt hardt, ingen merker. Huff, dette er ikke noe spørsmål, måtte bare få det ut. Min mann ser i dag litt komisk på det, jeg tør vel ikke å ha han sammen med meg om natta mere. Huff.

Sønnen din skjønner vel at dette var noe du gjorde i søvne og at du ikke kunne noe for det hvis han blir forklart det på en ordentlig måte? Ingen grunn til å bli hysterisk. Hva hvis det var mannen din du hadde bitt, hadde du forvist ham fra dobbeltsenga også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...